Overig

De Google-tag

Deze tag vond ik bij Lafemmefem. Een tag waarvoor je iedere keer een letter van het alfabet moet ingeven in de zoekbalk van Google en je dus de zoekresultaten neerpent.

Oh boy… wil ik wel weten op wat ik al allemaal heb gezocht? Laat staan jullie.
Soit, ik kwam alleszins geen vieze dingen tegen *insert aureool*, wel veel eten…

A.
Afstand marathon.
Euh… tja… als ge ne marathon wilt lopen is het ook wel handig om te weten hoe lang zo’n ding tot op de meter is natuurlijk.

B.
Booking.com.
Nog maar juist op reis geweest en al op zoek naar iets voor de volgende. Ge leeft maar ene keer, hè.

C.
Canva.
Waarschijnlijk het meest gebruikte online programma hier in dit huis. Niet alleen voor de blog, maar ook voor de koters. Verjaardagsuitnodigingen enzo. En in een poging hen nog eens creatief bezig te houden. Tieners doen dat op een pc blijkbaar.

D.
‘Dell laptop blijft hangen in opstartscherm na updates’. Ik ben het grootste leeghoofd als het op computers enzo aankomt. Dokter Google heeft me al heel vaak geholpen op zo’n momenten. Beats wegkruipen van schaamte in een hoekske omdat je zo’n domme vragen moet stellen aan iemand.

E.
Etsy.
Ik shop niet vaak. Ik ben wel een pro in het online shoppen.
Om dan uiteindelijk mijn mandje gewoon leeg te kieperen en niks te kopen.

F.
Fontina.
Eén of andere Italiaanse kaas.
Don’t ask, I have absolutely no idea.

G.
Google maps.
Ik woon al 6 jaar in Leuven en ik moet nog steeds alles opzoeken op Google maps.
Ik moet dringend meer buiten komen.

H.
Huisartsen…
De website van onze huisarts dus. Staat op speed dial in mijn gsm èn bovenaan het lijstje in Google.
Wil dat iets zeggen?

I.
Instagram.
*staat op* Hallo, ik ben Anneke en ik ben Instagram-verslaafd.

J.
Nada. Blijkbaar heb ik nooit iets nodig dat begint met een ‘j’.

K.
Kijk, mama! , de blog van Ramona 🙂
Ik blog niet alleen zelf, ik lees ook graag blogs van anderen.
Spread the love, people!

L.
Little Buddha.
Een webshop met de meest prachtige juwelen mèt betekenis.
Ik heb een zwak voor zulke juwelen.
En alles dat boeddhistisch is.

M.
Mrscurlyblog.
Mijn eigen blog dus. Vaneigenst da.

N.
Niets.
Letterlijk.

O.
Offliberty. Gooi me op de brandstapel, maar soms download ik muziek illegaal. Foei.
Niet getreurd, nu niet meer. Het ding doet het niet meer.

P.
Pepe Nero.
Een machtig goed Italiaans restaurant in het hartje van Leuven.
We love our Italian food. Bring on those carbs!

Q.
Quinoa.
Staat hier regelmatig op het menu. En Google helpt vaak bij ideetjes opdoen.

R.
Rode biet recept.
Gekocht.
Geprobeerd.
In de vuilbak gekieperd.

Niet te vreten, joh.

S.
Stubru.
Eén van mijn favoriete radiozenders.
Op momenten dat ze niet zulke dance/trance/techno/jingeljangel muziek spelen that is.

T.
TomTom.
Tja… verslaafd aan lopen en aan haren TomTom Runner 2.
Kwestie van de loopjes goed te analyseren achteraf. (Lees: kijken of mijne tikker normaal deed)

U.
Uit in Leuven.
Als je een zomer met een identiteitscrisis hebt, dan ga je op zoek wat je in jouw eigen stad allemaal kan uitspoken.

V.
De blog van Romy: Vaker Vrolijk 🙂
Helemaal hetzelfde verhaal als bij K.

W.
Niente.
‘W’ is blijkbaar niet echt ne populaire letter hier.

X.
X-ray.
Al sla je me dood…

Y.
YouTube.
Muziek beluisteren en de meest onnozele filmkes ever bekijken met de koters.
Het liefst met katten, honden of lompe mensen.
Ik sta ervan versteld dat ik zelf nog niet voorkom in filmpjes in die 3de categorie.

Z.
Zucchini.
Voor de ene of de andere weird ass reden twijfel ik nog altijd tussen courgette en aubergine als ze zucchini zeggen.
Ik weet ook nog steeds niet het verschil tussen een courgette en een aubergine al zouden ze met die dingen op mijn kop slaan.

Je kan me ook volgen op Facebook, Instagram en Bloglovin’!

 

9 gedachten over “De Google-tag

Geef een reactie

