Overig

#33 Hé, het is oké…

Hé, het is oké…
  • Om als een klein kind te janken bij het zien van jouw tienjarige zoon zijn babykleertjes.

    Misschien dat, als ik heel hard duw, hij er nog in past?
    Zal me leren om herinneringendozen uit te ruimen op momenten dat mijn hormonen op een rollercoaster zitten #emokip

  • Om bloednerveus te worden van de mini-blaasjes van je huisgenoten.Een rit van twee uurtjes = een keertje stoppen voor Husband + twee keer stoppen voor Stiefzoonlief + een keertje stoppen voor Stiefdochterlief.

    Volgens mij houden die dat express op tot we in de auto zitten.

  • Om uberfier te zijn op het feit dat je de hele dag super gezond hebt gegeten.

    Er werden hoeveelheden noten gegeten waar apen jaloers op zouden zijn en kilo’s fruit waar je een heel dorp mee kan voederen.

    En om dan ’s avonds languit op de bank een zak chips open te trekken.
    I deserved that.

  • Om al twee weken geen stofvod van dichtbij te hebben gezien.

    En daar dan ook geen beetje om te geven.
    ’t Was vakantie voor iets.

    Ik kon mijn naam al in het stof schrijven.

Je kan me ook volgen op Facebook, Instagram en Bloglovin’!

2 gedachten over “#33 Hé, het is oké…

Geef een reactie

