Overig

Get to know me better-tag

get to know me better tag - mrscurlyblog.wordpress.com (1)

Altijd leutig, die tags.
Zeker deze. Nog wat meer details over mezelf. Alsof ik nog niet genoeg van mezelf het wijde web op slinger 😀

Deze vond ik bij Lafemmefem. Neem j’hem over? Vergeet dan niet haar even te vernoemen 😉

Hier gaan we!

  1. In welk jaar ben je geboren?

1983. Geweldig jaar.

2. Hoe lang ben je?

Veel te kort. 1m64 om precies te zijn. Met korte benen en een lang bovenlijf. Perfecte maten zijn duidelijk niet aan mij besteed.

3. Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?

‘Nu al?!’

4. Waar ben je op dit moment? 

Aan de eettafel in de eetkamer.
Aan mijn geïmproviseerde bureau.

5. Single/relatie?

Happily married met mijn beste maatje. *Meeeeeeeelig*

226286_10150215853613609_4923256_n

6. Beschrijf jezelf kort maar krachtig.

Kak. Moeilijke.
Euhm… groot hart, empathisch, doorzetter, realist, werker, attent, soms koppig (maar dat is dan ook als ik echt gelijk heb. Meestal dus…).

7. Guy- / girlcrush?

Gerard Butler. Zeker weten. *veegt kwijl van kin*

gerard-butler-images

8. Wat zou je op dit moment graag willen?

Goed weer.
Serieus, heb je al eens naar buiten gekeken? Zomer, my ass

9. Wat is je doel in het leven?

Zo lang mogelijk leven.
Ik wil die 3 koters zien opgroeien tot volwassenen met een eigen gezin. Ik wil de wereld nog verder ontdekken, nog vanalles doen, …
Oh, en er zijn gewoon nog heel veel mensen die ik moet ambeteren. Daar heb je tijd voor nodig.

10. Waar ben je bang voor?

Spinnen, kakkerlakken, ziek worden, alleen achterblijven, dierbaren verliezen, …

11. Heb je je rijbewijs?

Yep. Van zodra ik 18 was behaalde ik het meteen.
Of dat wil zeggen dat ik ook effectief kan rijden laat ik in het midden…

12. Nagellak of lipstick?

Nagellak. For sure.
Lipstick houdt het amper een half uur uit bij mij. Voor de één of andere reden zit ik dat er dan met mijn tanden af te pulken en op te vreten. Lijkt nergens meer op na een half uur.

13. Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

Lente en zomer.
Lente omdat het weer dan begint te beteren, het ideaal loopweer is voor mij, er eindelijk een einde lijkt te komen aan de lange donkere periode dat we winter noemen, er terug jonge dieren rondhuppelen, alles terug bloeit, …

En de zomer omdat we dan op gezinsvakantie gaan, er tijd is om eens uit te slapen, om dingen te doen die we anders te lang uitstellen, het vakantie is voor de koters, …

14. Wil je ooit gaan trouwen?

Nee. Ik ben het al.

15. Ben je een health freak?

Nope. We trachten hier sowieso zo gezond mogelijk te leven. Maar af en toe zit er een uitschieter tussen. Denk aan frietjes, een aperitiefje nu en dan, wat chips, …
Moet kunnen. We leven maar één keer 😉

16. Wat voor kleur haar/lengte heb je?

Donker bruin is de kleur en de lengte is… tja, wie weet da? Als het nat is komt het ferm lang, is het droog en komen mijn krullen er goed door dan is het midden-lang.

17. Welke kleding en/of make up wil je op dit moment heel graag hebben?

Niks. Er staat niet echt iets op mijn wishlist.
Ik ben een basics met accessoires gecombineerd-gevalletje. En daar puilt mijn kast al van uit.

18. Heb je tattoos of piercings?

Geen piercings (meer).

Tattoos wel. Op mijn linkerschouder een tijgertje. Don’t ask… een jeugdzonde. Het ding moet dringend weggehaald worden.
Op mijn linker pols 3 vliegende eendjes die de drie koters symboliseren en de letter A. De beginletter van mijn eigen naam en die van Zoonlief’s naam.
Op mijn rechter onderarm een kroontje met daaronder ‘Mrs’.
Oh, en eyeliner getatoeëerd op mijn oogleden.
Dat zal het zo wat zijn…

19. Draag je een bril?

Niet echt. Ik heb wel een bril, maar die is niet op sterkte. Die dient enkel maar om de lichtflitsen te filteren. Er zit zo’n folie op de glazen die de weerkaatsingen filteren voor mijn lichschuw hoofd (iets met migraine).

20. Wat is jouw perfecte pizza?

Passata, tonijn, verse spinazie, gerookte zalm, mozarella, feta, paprika en gemalen kaas. #omnomnom

21. Wat is je favoriete eten en drinken?

Alles wat ook maar enigszins Italiaans is.
En met kaas. Dat ook.

Als het op drinken aankomt ben ik walgelijk saai: gewoon water. Al gaat een Apérol Spritz er ook altijd in 😉

22. Wat is je favoriete parfum?

N°22 van Chanel. Echt wel een favorietje hier.

23. Wat is het laatste dat je kocht?

Nieuwe loopschoenen en bluetooth oortjes van TomTom.

Ik heb tegenwoordig meer sportspullen dan gewone kledij.

20170802_142920

24. Wat deed je vanochtend om 8u.?

Vlug een uurtje bloggen terwijl de koters nog lagen te slapen en het kot nog niet afbraken.

25. Favoriete ijsje?

Alles met caramel.

26. Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?

Ik wou dat ik een hevige slaper kon zijn, maar de realiteit (en het leven met drie kinderen en een huishouden) beslist daar anders over. Ik sta dus bijna altijd vroeg op.
Maar eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg. Ik ben wel een ochtendmens. Een kleintje dan toch…
Ik geniet iedere keer weer van de stilte, de rust en het gevoel van een nieuwe start die zo’n ochtend met zich meebrengt.

27. Wat zijn je plannen voor 2017?

Hetzelfde als voor 2016, tussen alle drukte van alledag door zoveel mogelijk genieten van alles en nog wat. Hoe klein ook.

28. Met hoeveel kussens slaap je?

Twee.

29. Ben jij een ochtend- of avondmens?

Euhm… Zie vraag 26 🙂

30. Ben jij geordend of rommelig?

Geordend. Behalve als het op mijn administratie aankomt. Dan ben ik walgelijk rommelig. Tot grote irritatie van Husband.
Maar bij hem is het dan weer omgekeerd en daar irriteert hij mij dan weer mee.
We staan dus even, zou ik zeggen.

31. Wat wil je op dit moment graag zien?

De wereld.

32. Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben?

De drie koters tot leuke, verantwoordelijke en verstandige volwassenen opgevoed te hebben en niet tot grote etterbakken.

33. Wie mis je op dit moment?

Husband.
Die is gaan werken.

34. Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Mijn rechter kleine teen.
Neen, effe serieus… Ik denk mijn benen en kont. Sinds ik ben begonnen met hardlopen zijn die echt wel anders en beter gevormd (eindelijk spiermassa).
Vroeger was ik gewoon mager, nu ben ik nog altijd vrij scherp, maar zit er toch iets van vorm in.

35. Ben je verlegen?

Soms. Als ik voor de eerste keer op een onbekende plaats kom, kan ik al eens doorslaan. Ik kan al eens een sociaal incapabel mens zijn.

Maar van zodra ik me beter op mijn gemak voel en/of mensen/plaatsen beter leer kennen, ga ik helemaal loss.

Ik weet nog steeds niet goed wat het beste is…

36. Heb je een accent?

Ik ben een Oost-Vlaamse, maar naar ’t schijnt spreek ik meer West-Vlaams dan Husband die effectief West-Vlaming is.
Al blijf ik volhouden dat dat niet het geval is.

37. Heb je zussen/broers en hoe oud zijn ze?

Ik heb één broer die vier jaar jonger is. Even zot als mij.
Altijd leuk om ons twee samen te hebben op feestjes *ahum*

38. Hoe zit jouw gemiddelde week eruit?

Ach, soms zit daar regelmaat in (meestal, denk ik), maar soms wordt alles al eens door elkaar gezwierd, afhankelijk van wat er allemaal op mijn pad komt die week.
In mijn weekoverzichten kan je altijd zien wat ik zoal uitvreet op een week 😉

kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

 

3 gedachten over “Get to know me better-tag

Geef een reactie

