Overig

Shoplog Primark

Shoplog- Primark - mrscurlyblog.wordpress.com

Vorige week maandag was de laatste dag van de solden. Aangezien ik de solden dit jaar nog niet van dichtbij had gezien, moest ik er dus nog eens een dagje op uit.
Zo’n dagje ‘soldenshoppen’ is namelijk traditie, zie je. En ik ben een ouderwets mens. Ik houd mijn tradities in ere.
Ook al krijg ik achteraf meestal nog net geen hartverzakking bij het zien van mijn bankrekening.

Husband, Stiefdochterlief en ikzelf trokken een dagje richting Hasselt. Want daar hebben ze de dichtstbijzijnde bruine zakken-winkel.
De Primark dus.

Nu, sla me dood, smijt me op de brandstapel, maar ik koop dus wel degelijk bij Primark. Mama’s (en papa’s) met koters begrijpen waarschijnlijk wel waarom.
Eerst en vooral kom je die winkel buiten met 3 zakken vol kledij (en een heleboel andere boel die je eigenlijk niet nodig hebt) voor je hele gezin en ben je amper geld kwijt, dan heb je ook nog eens het feit dat als één van die koters weer eens op zijn knieën heel de speelplaats heeft rond gekropen, het niet eens zo erg is.
Want dat is wat koters doen. En daar word je niet graag boos om.
Tenzij ze natuurlijk een broek van €70 aan hun kont hebben.

Voor mezelf vind ik het geweldig dat ze goede sportkledij hebben, die er ook nog eens leuk uitziet.
En niet al te duur is.
Want let’s be honest… wie zweet er nu graag in een sportoutfit van €100 van één of ander fancy merk?
Te duur om in te zweten, joh. Voor dat geld kader ik dat ding in.

Na onze Primark-estafette keerden we terug huiswaarts met 3 bruine zakken en een mooie aanwinst.
En ik kan terug al zwetend rondhobbelen in een nieuwe sportoutfit.

DSC_0377

Ondertussen is deze sportoutfit al uitvoerig getest tijdens het lopen. De shirts zitten zalig en trekken nergens. En op de koop toe sluiten ze goed aan rond mijn (zo goed als onbestaande) borsten waardoor ik niet na 5 km al met mijn halve sportbh bloot loop.

De broek sluit geweldig goed aan, rekt waar ie moet rekken en de elastiek aan de taille zorgt ervoor dat ik niet om de kilometer mijn broek van mijn enkels mag hijsen.
True story btw.

DSC_0385DSC_0387

Ah, schoenen… Iedereen die me kent weet dat ik een echte shoe addict ben. Husband stond terug met zijn ogen te draaien, de mijne sprongen er nog net niet uit.
Geen gedoe met veters als ik gehaast ben, een licht en donker paar (makkelijk te combineren) en geweldig comfortabel door de binnenzool van memory foam.
Zalig voor mijn scheve poten.

Er werd ook nog maar eens een sportbh gekocht, want een witte had ik nog niet. En sportbh’s zijn de enige bh’s die me enigszins passen.
En om heel eerlijk te zijn… ik verdraag al bijna geen gewone bh’s meer. Teveel dwangbuis-gevoel.
Er is niks sexy aan als je de hele tijd aan die bandjes enzo loopt te pulken.

De hype is al helemaal voorbij, dus kocht ik nog een water bottle infuser.
Want ik doe niet aan hypes. Ha.

DSC_0392DSC_0394

Jeansbroeken zijn mijn ding als we een avondje uitgaan. Je combineert ze met alles en ze zitten gewoon lekker.
Ik vind Levi’s nog steeds numéro uno op het vlak van jeansbroeken, want die zijn verreweg de enige die perfect op mijn lijf met korte benen, toch wel aanwezige kont en smalle taille passen.
Maar de jeansbroeken van Primark gaan er ook mee door.

Mijn zwarte jeans en ripped jeans die ik al had gaan bijna mijn kont niet af, dus die waren al zo goed als versleten. Het werd dus tijd voor nieuwe exemplaren.
Ik heb er wel de hele afdeling voor moeten afzoeken, want serieus, Primark… je hangt geen broek met maatje 44 aan een kapstok waar maatje 36 op staat. Mensen zoals ik kijken alleen maar naar de maat op die kapstok. Wij zijn te lui om èn naar het label in het kledingstuk èn naar wat er op de kapstok staat te kijken. Doe iets aan die toestand in jullie winkels.
Sta ik daar iedere keer in dat pashok met een sh*tload kledij die ik 3 keer rond mij kan draaien.
Maar ik zocht, ik vond and I loved them.

Ik ben een tevreden vrouw met mijn buit.
En Husband een tevreden man. Want de rekening bezorgde ons geen hartverzakking achteraf.

kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

 

 

9 gedachten over “Shoplog Primark

  1. Ik werk in Bxl en daar is er helaas geen kinderafdeling, of toch niet dat ik al ontdekt heb. Die keren dat ik me er in de Primark gewaagd heb, stond ik telkens snel terug buiten omdat ik er hypernerveus van werd: zodanig druk dat ik mij in hetzelfde tempo als de rest van de kudde doorheen de rekken moest bewegen, en gewoon: overdaad aan gerief, ik kwam zot. 🙂 Maar misschien moet ik me de volgende keer gewoon richting sportkledij wagen, want dat laat je wel goed klinken!

    Liked by 1 persoon

    1. De toiletdame van het treinstation in Gent (altijd in voor een babbelke, dat mens 😀 ) gaf me ooit de tip om ofwel ’s ochtends vroeg te gaan ofwel een uurtje voor sluitingstijd 😉
      Want inderdaad, op heel drukke momenten is het daar echt niet uit te houden :/

      Like

Geef een reactie

