Leven, liefde & gezin

We survived the week(end)! – photo diary #47

We survived the week(end)! - photo diary - mrscurlyblog.wordpress.com

De laatste kinderloze week zit erop! Hip hoi!
Op het moment dat dit online wordt gezwierd hang ik al een dag en een avond rond de koters hun lijf te bengelen.
Wreed met hun goesting. Ben ik zeker van.

Wat staken Husband en ik de voorbije week met ons tweetjes allemaal uit?

Maandag was booooooring. Husband vertrok vroeg naar het werk en ik kwam dan ook maar vroeg mijn nest uit.
Nadat ik wat zaken uitwerkte voor de blog begon ik met het uitmesten van de garage. Een werkske dat ik al maaaaaanden aan het uitstellen was. Met alle gevolgen van dien. Uren later was ik pas klaar en had ik een doos of 4 gevuld met spullen die naar de kringwinkel mogen. Ze gaan ons weer graag zien komen.

’s Avonds had ik geen hol goesting meer om nog iets op tafel te toveren, dus besloot Husband dan maar om kebab te halen.
Hij had duidelijk evenveel goesting als ik om te koken.

Dinsdag begon met een loopje. Ik liep netjes iets meer dan 14 km bij elkaar.
Goed begin van de dag.

1500970950986
Zone out…

De rest van de dag werd gevuld met opruimen, schuiven met vanalles en nog wat en bloggen.

Oh, en me doodergeren aan het Belgische zomerweer.
Zomer, my ass…

We propten nog wat pasta met kabeljauw naar binnen, kropen onder een dekentje op de bank en called it a day.

Woensdag begon vroeg voor Husband. Ook een beetje voor mij, maar nadat hij naar zijn werk was vertrokken kroop ik terug mijn nest in voor een uurtje. #sorrynotsorry Husband.

Ik ventileerde mijn opruimwoede deze keer op de keukenkasten. Hopla, een uur of 5, en evenveel gevulde dozen voor de kringwinkel later, blonk de hele toestand weer als nooit tevoren.

’s Avonds trokken we nog even richting de squashcourt (heet dat zo? I have absolutely no idea.), waar Husband me heel duidelijk afdroogde.
Vijf keer na elkaar.

20170726_192149

Na al dat gesport en gezweet namen we nog een gezonde dinner in de vorm van een slaatje met broodjes on the side.

20170727_124513

Donderdag was poetsdag. Het hele huis werd geschrobd en geboend tot het weer spic en span was.
Op het moment dat ik klaar was, kwam vriendinnetje E. nog eens langs voor een goede babbel en dan was het alweer tijd om aan het avondeten te beginnen.
Op het menu die avond: een pasta met romige saus. Receptje wordt binnenkort gedeeld 😉

20170727_213430
We werden die avond ook nog getrakteerd op een geweldig schone lucht.

Vrijdag was terug voor lopen. 20.4 km in de benen. Goed zo.

1501233345732

Bij thuiskomst werd een groot deel van de rest van de ochtend gespendeerd aan mijn haar wassen, want ja, dat is een dingetje hier, die nest op mijn kop wassen.
En in de namiddag werd er geblogd en opgeruimd.
Het weekend met een opgeruimd huis en hoofd starten, zie je. Er is niks beter.

20170728_124331
Gezond lunchen mocht ook niet ontbreken. (Niet afgebeeld: de 10 ton chocolade die ik hierna nog binnenschoof)

’s Avonds maakten Husband en ik nog uitgebreid tijd voor aperitief (na het lopen mag da, jieha!) en maakten we verse pizza.
We hielden movie night en genoten van gewoon… gezelligheid. Meer heb ik niet nodig op ne vrijdagavond.

Zaterdag sliepen we ons uit. Die zeldzame momenten dat dat al eens kan, moet ge die kansen met twee handen grijpen natuurlijk.

Husband ging na het ontbijt voor een loopje en ik deed mijn oefeningen en yoga stretch in de living.

20170729_143818

’s Middags werden er boodschappen gedaan, wasjes gedraaid en gewoon een beetje geluierd.
Meer van da!

’s Avonds luierden we verder, want het enige dat enigszins eetbaar op tafel kwam was een slaatje.
Chance dat wij dat wreed graag eten.

Zondag was het dan zover. Die dag kwamen de koters terug. De ‘uurtjes die werden afgeteld’ werden ‘minuten die werden’ afgeteld.

We hielden ons nog bezig met (ne sh*tload) administratie wegwerken en onze trainingsschema’s aan te passen (eerste marathon’tje, peeps!) vooraleer we vertrokken voor onzen Tour de Belgique.

20170730_121224

We brachten nog een bezoekje aan mijn grootmoeder, gingen ons nog eens gaan volproppen met taart bij La Mamma en dan mocht ik eindelijk, na twee weken, Zoonlief terug tegen mijne gilet trekken.

20170730_180612
De andere taartjes die werden binnen geduwd staan er niet op. Waren al binnen geduwd.

Een uur en half later waren we thuis en stormden ook Stiefdochter- en Stiefzoonlief de deur door.
We sloten de week af zoals hij hoort afgesloten te worden: compleet ♥

Blogs van de voorbije week:

 

kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

5 gedachten over “We survived the week(end)! – photo diary #47

Geef een reactie

