Overig

#28 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com
Hé, het is oké…
  • Om je toch een beetje oud te voelen tussen al dat jong geweld op de weide van Werchter.
    Het was dan ook TW CLASSICS voor iets.

    Over zatte mensen struikelen, nog net niet high worden van nog maar gewoon op da plein rond te lopen en touche hebben bij ne zatte vent èn vrouw (uhm… goog to know I have options?)… niet echt mijn perfect night out als 33-jarige mama.
    Maar ik heb het overleefd.
    Volgens mij maakt dit me nu officieel een coole moeder.

    d6fc1258d7d88874af534e4db4b17851

  • Om na 1 kort nachtje van feesten een herstelperiode nodig te hebben die even lang duurt als de herstelperiode van een doorsnee operatie.

    Na drie dagen begonnen de wallen stilletjes aan te verdwijnen.
    Be-gon-nen, hè, mensen.

    1516aec844875420c2b5a8e4f7ee4047

  • Om na al die tijd op sneakers en loopschoenen rond te drentelen, geen flauw idee meer te hebben hoe je op hakken moet lopen.

    De Gentse kasseien waren een ramp.
    De Leuvense platte wegen zijn dat evenzeer.
    Het ligt dus aan mij.
    En mijn lompigheid.

    09686bb886a5dd5dc339cd568741a90e

  • Om net geen mental breakdown te hebben na het boodschappen doen.

    Veel mensen, een winkel waar ik niks in terug vind, een onbeleefde kassier die blijkbaar ook niet kan rekenen en een auto waar ik nog steeds niet mee kan rijden. It all lead to me sobbing like a 3 year old.

    Naast een kok, een poetsvrouw en een butler, wil ik nu ook iemand die mijn boodschappen doet.

    5a6cf5e65d9d5ce0e5511f8b4f2c8c7a

  • Om je oprecht af te vragen wat iedereen toch zo geweldig vindt aan die Stan Smith’s van Adidas.

    I get it, ze zijn cool, maar je ziet ze ondertussen overal en ze zijn zo lomp als iets.
    En hoe, for crying out loud, stinken uw voeten met dit weer dan niet gelijk tien ton beschimmelde kaas in een afgesloten container die al een week in temperaturen van 35 graden staat?!

    kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

3 gedachten over “#28 Hé, het is oké…

  1. Om na 1 kort nachtje van feesten een lange herstelperiode nodig te hebben, wat herkenbaar! Zaterdag avond vierde wij feest in Nijmegen (Nijmeegse Vierdaagsfeesten) en ik ben nog steeds moe 😀 net 30! Ik voel me oud 🙂 boodschappen doen haat ik, vandaar dat we het laten bezorgen door de AH. Luv it!

    Like

Geef een reactie

