Overig

#27 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • Om helemaal uit je element te zijn omdat Husband constant thuis is met studieverlof.

    Wat ik de voorbije weken al heb gedaan: mij doodgeërgerd en geen reet uitgehaald.
    Still love you to bits though, Husband… Maar moede nu echt zovéél in de weg zitten?

19f5dc89828577e57c10506ce373d6ec

  • Om als een halve gare debiel te willen leren pompen (niet zoals in het liedje van Kraantje Pappie. Zijn pompen kan ik namelijk al goed *boks*), en daar dan ook elke dag voor te oefenen.

    Ik zie er nog steeds debiel uit als ik het doe.

fdadcb5062189ce40154de37284be11e

  • Om als zo goed als enige mama te staan janken toen haar kind op vierdaagse met school vertrok.

    Terwijl de andere moeders de fles champagne kraakten en ‘FREEEEEEEDOM!’ schreeuwden, grabbelde ik achter een tissue.
    Maar geef me nog een jaar of 10… Dan kraak ik waarschijnlijk een hele kist champagne.

97d94d4167ed5ecbb676bb8f6fb5b88d

  • Om sterk te overwegen om ijsjes als verantwoord avondmaal te laten doorgaan.

    Serieus, wie heeft er met de temperaturen van de voorbije dagen goesting om boven een fornuis te staan zweten?!

fd066e338f3832efaf5cb24e5ef3c53c

  • Om zo zot te zijn dat je al om half 6 ’s ochtends aan het hardlopen bent.

    Dat ik knettergek ben, weten we allemaal. I’m just taking it to a whole new level.

50ca04ce7bd8f6cef49c634d9e0667f5

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

5 gedachten over “#27 Hé, het is oké…

  1. Ik heb met warm weer vaak helemaal niet veel honger of trek in warm eten. Wij gaan dan vaak voor salades al is ijs natuurlijk ook een puik plan 😉
    Pompen van Kraantje Pappie vind ik trouwens een leuk nummer 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Haha, hoe herkenbaar. Push ups / pompen (ik dacht over dat liedje lange tijd dat hij bedoelde met je vuist in de lucht gaan, zo van YEAH, maar euh niet dus) is trouwens iets waar je snel beter in wordt & resultaat geeft, dus doorzetten! Helaas word je er ook snel terug slechter in van zodra je het efkes niet doet, ik zit terug aan 3 & flubberarmen.

    Liked by 1 persoon

    1. Man, ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet meteen doorhad over wat dat ‘liedje’ nu juist ging! 😀
      Flubberarmen 😀 Nog nooit gehoord! Hahaha! Ik noem ze altijd ‘vleermuisarmen’ 😀 Nu we terug zijn van onze reis, ga ik er terug keihard tegenaan 😉

      Like

Geef een reactie

