Overig

Wie, wat, waar? – tag.

Wie,wat, waar-Tag - mrscurlyblog.wordpress.com

We doen nog ne keer aan ne tag. Altijd leuk en je krijgt er (bijna) altijd een stukje van achter de schermen door te zien 😉

Deze vond ik bij Monsieur Mango. Feel free om hem over te nemen! Link dan misschien ook wel even door naar Monsieur Mango… altijd zo netjes natuurlijk 🙂

Wie heb je voor het laatst aan de telefoon gehad?

Husband. Zoals altijd. Ik gebruik mijn telefoon namelijk niet om te telefoneren.
Behalve dan met Husband.

Hij had vandaag examen  3 en 4 en liet me achteraf meteen zijn resultaten weten.
Geslaagd dus. Met glans. *proud wifey*
Anders had ie wel gewacht met er iets over te zeggen tot hij terug thuis was. Inclusief puppy face.

Wat had je vandaag eigenlijk moeten doen, maar heb je niet gedaan?

Wreed veel. Mijn to do-lijstje van deze week zegt me nog steeds dat ik de voorbije week mijn mails ging ordenen (en liefst ook beantwoorden), de porch een grondige poetsbeurt ging geven, de auto ging uitkuisen en nog van zulke toestanden.
Ik hoopte dat ik vandaag wat tijd ging vinden om enkele zaken extra te kunnen afvinken, maar het is me niet gelukt.
Ik had belangrijkere dingen te doen.
Zoals lopen, op mijn yoga mat liggen (en er nog een paar poses uitwringen) en aftellen tot de thuiskomst van Zoonlief.

Waar ben je het meeste bang voor?

De koters die te snel opgroeien, de dag dat diezelfde koters het nest gaan verlaten, …
Oud worden. Neen, schrap dat… Oud worden op zichzelf niet, maar mijn lichaam die bepaalde dingen misschien niet meer gaat kunnen als ik ouder ga worden.
Ziek worden. Sterven.
Spinnen en kakkerlakken.
Rimpels.
Een bitter oud mens worden.
Een mens moet dit antwoord niet te serieus afsluiten.

Wie wil je bedanken en waarvoor?

Tja… ik zou zeggen: bijna iedereen die mijn pad al heeft gekruist. Buiten enkelingen dan. Die mogen branden in de hel *insert heksenlachje*

Iedereen die ik al hebben mogen kennen, heb mogen ontmoeten, nog steeds ken, nog zal leren kennen en nog zal ontmoeten, al die mensen hebben me op de één of andere manier wel iets bijgebracht. Is het niet over praktische zaken, dan is het over het leven in het algemeen, over hoe een ander kan zijn (al dan niet positief) en hoe ikzelf ben.
Zelfs uit negatieve ervaringen met mensen heb ik geleerd.
Het leven en de mens is één grote leerschool.
En nu kom ik terug naar planeet aarde.

Wat ga je morgen doen?

Op het moment van schrijven is het vrijdag, dus morgen is het zaterdag *eyeroll*, dat wil zeggen dat we morgen de weide in Werchter onveilig gaan maken met een bevriend koppel terwijl we onze oren nog een paar dagen doofheid schenken door Guns n’ Roses die door de boxen schalt.
Nostalgie, mensen, nostalgie.
Of oud worden. Da kan ook.

Waar ga je deze zomer naartoe op vakantie?

Italy! Yep, terug. Voor het vierde jaar op rij. En geen seconde spijt van.
Zalig ronddobberen in het zwembad, opstaan met de zon op onze bol en in absolute stilte op ‘onzen berg’, tijd voor alleen wij vijfjes, de omgeving terug gaan verkennen, …

Ik kan niet wachten.

Oh, en pasta. Veel pasta.

Wie heb je al lang niet meer gezien en zou je eigenlijk asap weer mee moeten afspreken?

Mijn grootmoeder. Terug al enkele weken geleden dat ik ze heb gezien. Wetende dat het mens 91 is, is enkele weken haar niet zien een eeuwigheid vind ik. En cruciaal. Ieder moment dat ik haar zie probeer ik zoveel mogelijk op te nemen. You never know.
Sterk mens, die grootmoeder van me ♥

Wat was je eerste gedachte toen je wakker werd?

‘Jeej! Vandaag komt Zoonlief terug!!!’

Gevolgd door:

‘Kak… is het nog zo vroeg?!’

En dan:

‘Verdomme, vent! Schuif eens op met dat tientonner been van je!’

En:

*Whoop whoop* ‘Running day today!

Waar zou je nooit naartoe willen? (land, pretpark, plaats, etc.)

Geen flauw idee. Volgens mij moet je eerst ergens een keertje geweest zijn vooraleer je kan weten of de plaats je echt niet ligt of juist wel.

Waar je me sowieso met alle zekerheid met nog geen geld ter wereld zal kunnen mee naartoe krijgen zijn zulke huge ass resorts. Je weet wel: je ziet ze bij alle vakantieoperatoren uithangen.
Neen, dank je. Daar pas ik voor. Als ik op reis ga wil ik zoveel mogelijk tussen de lokale bevolking zitten en het land zelf echt ervaren en niet naast de zoveelste Belg, Duitser of Nederlander (ook al zie ik jullie allemaal even graag) zitten. Als ik dat zou willen, dan blijf ik gewoon lekker thuis en ga ik op de Grote Markt in Leuven gaan zitten 😀

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

12 gedachten over “Wie, wat, waar? – tag.

  1. Herkenbaar van die nostalgie. Ik besefte vorige week (op Graspop) dat ik al dik 20 jaar een festivalganger ben. En dan gaat het idd snel van zich “nostalgisch” naar zich “oud” voelen. (Hoe oud moeten die mannen van de groepen die ons die nostalgie bezorgen zich dan eigenlijk wel niet voelen? ;))

    Liked by 1 persoon

  2. Oh Italië ❤ Ik heb er vorig jaar 2 x vreselijk genoten! Zou er nu ook best weer naar toe willen maar vanwege het lange auto rijden hebben we dit jaar voor Lesbos gekozen. Op het vliegtuig stappen en klaar 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

