Overig

#26 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • Om iedere ochtend tegen Husband te gaan zeuren dat je ’s avonds echt wel vroeger in je nest moet gaan om zo ’s ochtends wat vroeger te kunnen opstaan.
    Iets met ochtendstress te kunnen vermijden.

    Om er dan diezelfde avond nog later in te gaan en de ochtend erna nog mottiger uit te komen.
    Al sinds 1 september.
    En waarschijnlijk tot 1 juli.
    Ze kunnen alleszins niet zeggen dat ik niet volhardend ben…

    e85b3e42e9cd549bba05e69249a16eef

  • Om de ‘f*ck’s’, ‘sh*t’s’ en al die andere poëtische verwoordingen te proberen vervangen door ‘kak(a)’ (iets met drie koters in huis, die je daar maar al te graag op aanspreken. Wie voedt wie op?), en dat ondertussen ook al in een ‘all adults’ omgeving te gaan gebruiken.

    Als ge dus iemand, op haar eentje, keiluid ‘KAKA!!!!!’ hoort roepen in ’t midden van ne winkel… it’s me.

  • Om geen fidget spinner meer te kunnen zien.

    Hoezo, die dingen zorgen ervoor dat ge minder stress hebt? Ik mik ze nog net niet door het raam. Mijn deegrol er achterna.

    19e3f1aa7b0c68f8bb13649eeba4301a

  • Om nog net geen zenuwinzinking te krijgen bij het zien van hoeveel tijd je kind nodig heeft om zich ’s ochtends klaar te maken.

    Op die tijd heb ik mezelf gedoucht, aangekleed, gemaquilleerd en mijn haar gedaan.
    En, trust me, dat is net als Rome… die toestand is ook niet op één dag gebouwd.

    477b5ec3488b720994c4ea6ddb3be005

  • Om oh zo happy te zijn dat die wasmanden eindelijk leeg zijn (moms and housewives all over the world will understand).
    Woehoe, rocking at dit wasdag-gedoe!

    Om dan een uur later te zien dat er weer een sh*tload was verzameld is. En het liefst naast de wasmanden *eyeroll*
    Volgens mij kweekt da als ik even wegkijk.

d557196590077891833549fe3b352d8d

kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

5 gedachten over “#26 Hé, het is oké…

  1. De “helikoptorzaadjes” zo plezant. De dochter er ook al eens kennis met laten maken en ze vindt dat fantastisch.
    Ook herkenbaar bij ons “het vroeger gaan slapen” zinnetje. Telkens weer en dan toch nog steeds maar rond middernacht en later in bed belanden. Om dan om 6u50 onherroepelijk die wekker te horen afgaan en op mijn werkdagen zelfs om 4u40. Iets van “papa/mama zijn” en bijhorende Q-time, niet?

    Liked by 1 persoon

    1. Doet me altijd zo terugdenken aan mijn kindertijd, die helikopterkes 😀
      Inderdaad! Iedere avond is het weer diezelfde strijd tussen ofwel ‘op tijd gaan slapen en slaap inhalen’ ofwel ‘eindelijk eens wat tijd voor jezelf en je partner’.
      Ik denk dat ik een beurtrol ga inlassen 😀

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

