Overig

#23 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • Om als je al eens een good hair day hebt vijfentwintigduusd selfies te nemen.

    Heel uitzonderlijk namelijk.
    Die ene dag in het jaar.

    660017a3e67eeb3ae79cac1222445152

  • En om uiteindelijk maar twee van die 25duusd selfies oké te vinden…

    Dat haar mocht dan wel goed liggen, die smoel, daar kan ik niks meer aan veranderen.

    91c1c11f9abf0d8e89a89131ecd6a256

  • Om op de eerste dag dat het eens een beetje warm is al meteen naar de winkel te crossen om ijsjes.

    Zuivel. Da’s gezond.

    5af773461673f29de4e5d9b5c3d94079

  • Om al maanden op voorhand te gaan flippen over het feit dat je misschien een badkamer gaat moeten delen tijdens een weekendje weg met de familie.

    Er zijn nu eenmaal enkele dingen die ik weiger te delen: eten, venten en badkamers.

  • Om zooooo blij te zijn dat het voetbalseizoen voor Zoonlief gedaan is.

    Ik houd zielsveel van mijn kind, maar why in f*ck’s name moest ie nou per se voor voetbal kiezen?!

    783e7b9bd49afd2029d5b1e98dffbeefkus

    Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

17 gedachten over “#23 Hé, het is oké…

      1. Hahaha! Net hoe ik mijn haar altijd noem: ‘mijn pruuke’ (op zijn Vlaams uitgesproken, hè 😉 ) 😀
        Veel plezier bij de kapper! Ik stel mijn afspraak continu uit… nu eens iets dat ik helemaal niet graag doe, naar de kapper gaan.

        Like

      1. He-le-maal! Niemand mag in mijn bord zitten, maar ik ben wel de eerste om in andermans bord te zitten. 😀 En dan nog eens gedegouteerd als ik er een opmerking over krijg 😀 Hoe die vent nog met mij getrouwd is, ik snap het zelf soms niet 😀

        Like

Geef een reactie

