Overig

50 fun questions tag

50 fun questions tag - mrscurlyblog.wordpress.com

Nooit een saai momentje in het bloggerswereldje als het op tags aankomt. Je komt ze namelijk overal tegen.
Deze vond ik bij Lafemmefem. Invullen dus die handel 😉

Laat je de deuren van je kledingkast open of doe je ze netjes dicht?

Alez… wie laat er nu zijn deuren open? Zijn er serieus mensen die dit doen?
Wij hebben geen schuifdeuren aan onze kledingkasten, maw als ik die open laat staan, loop ik er gegarandeerd met mijn lomp bakkes tegen.

Neem je shampoo en andere spullen mee van de hotelkamer?

Zal wel zijn da! Die spullen worden toch maar in de vuilbak geflikkerd na 1 keertje te gebruiken.
Maar ik houd het bij de zeepjes, shampoo en wattenschijfjes kinda stuff.
Handdoeken enzo laat ik netjes liggen. Die hotels moeten daar ook genoeg voor betalen.
Zo’n seut ben ik dan weer wel.

Slaap je met je dekbed ingestopt of hangt deze los?

Aan het voeteinde zit deze normaal gezien altijd ingestopt.
Tot 5 minuten nadat ik in mijn nest ben gekropen. Dan heb ik al zodanig liggen woelen dat de hele toestand overal ligt.

Heb je ooit een verkeersbord gestolen?

Wat zou ik in godsnaam met een verkeersbord moeten doen?

Gebruik je graag post its?

Post its are life, people!

Spaar je Airmiles en zo ja, heb je ze ooit wel eens gebruikt?

Nope. Van die 6 keer in mijn leven dat ik het vliegtuig heb genomen gaat het niet komen, vrees ik.

Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?

Euhm…

Heb je sproeten?

Nee.

Lach je als je doorhebt dat iemand een foto van je maakt?

Nee. Ik toon dan wel heel spontaan mijn mooiste kant.
Mijn achterkant.

Waar kan je je kapot aan ergeren bij anderen?

Negativiteit.

Tel je je stappen wel eens als je aan het lopen bent?

Het enige dat ik tel als ik aan het lopen ben is hoeveel kilometer ik nog moet eer ik bij mijn koekje ben.
Nee dus. Mijn sporthorloge doet dit voor me.

Heb je wel eens in de struiken geplast?

Bijna wekelijks.
Tijdens het lopen, hè, mensen!

Ook wel eens gepoept?

Dit is dus duidelijk een tag opgesteld door een Nederlandse, want in België is dit iets heel anders.
Either way… zowel in de Nederlandse, als in de Belgische versie van het poepen: nee.

Dans je wel eens zonder muziek?

Ik dans niet 😀

Kauw je op je pen?

Er zit bijna 24/7 eten in mijn mond, geen plaats meer voor die pen dus.

Met hoeveel mensen ben je naar bed geweest deze week?

25. *eyeroll*
Ik ben een happy getrouwde vrouw. Met 1 exemplaar dus: mijn vent.

Heb je een één- of tweepersoonsbed?

Tweepersoonsbed.
Ook al zouden Husband en ik gerust in een éénpersoonsbed passen.

Wat is je favoriete nummer van deze week?

‘Thinking of a place’ van The War On Drugs.
Zen te midden van het gejengel tegenwoordig op de radio.
Damn, I’m getting old.

Vind je het kunnen als mannen roze dragen?

Mannen moeten, net als vrouwen, dragen wat ze ook maar willen.
Ja dus 😉

Kijk je vaak naar tekenfilms?

Three kids in da house, remember?
All the time.

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

Ik heb er al zoveel gezien dat ik er ook al heel veel slechte heb gezien, maar welke ik echt helemaal niet mooi vind is Dirty Dancing.
De rest van de maatschappij kan zijn heksenjacht nu dus starten.

Waar zou je waardevolle bezittingen verstoppen als je ze zou hebben?

Ik zou het niet weten.
Letterlijk. Als ik iets verstop weet ik na een paar dagen zelf al niet meer waar.

Wat drink je bij het avondeten?

Niks. Ik drink doorheen de dag en ’s avonds zoveel water dat ik tijdens het eten even niks meer kan drinken. Maar er wordt sowieso alleen maar water gedronken door Husband en de koters tijdens het eten.

Welke saus eet je bij je kipnuggets?

Geen. Ik eet geen kipnuggets 😀

Wat is je favoriete eten?

Zo goed als alles uit de Italiaanse keuken.

Welke films kan je eindeloos blijven kijken?

‘PS, I love you’, alles voor Gerard Butler.
‘Legends of the fall’, voor den Brad Pitt heb ik ook veel over.
Oh, en ‘Gone with the wind’. Zalig ouderwets!
Maar eerlijk gezegd zijn er zoveel films die ik al minstens 4, 5 keer heb gezien en nog wel een keer zou willen zien.
Niks zo zalig als op een zaterdagavond onderuit zakken op de bank met een grote bak popcorn en een goede film.

Wie heb je als laatst gekust?

Zoonlief. Toen ik hem deze ochtend afzette aan de schoolpoort. Hij krijgt meer dan eens de opmerking ‘Ge zijt nooit te oud om uw moeder ne kus te geven!’ te horen.
Ik mik er altijd nog een keiluide ‘IK ZIE JE GRAAAAAAG!!!!’ achterna.
Iemand moet voor zijn toekomstige trauma zorgen.

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nope. Niks voor mij, die groepstoestanden.

Zou je ooit naakt poseren in een blad?

I have absolutely no idea. Dit is meer zo’n dingetje dat je pas weet wanneer de vraag zich effectief stelt, denk ik en hoe je leven/de omstandigheden op dat moment zijn.

Wanneer heb je voor het laatst een brief met de hand geschreven?

Geen flauw idee.

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet controleren?

Het wat?

Ooit een verkeersboete gehad voor overtreding van de maximum snelheid?

Ja. Toen ik nog jong en wild was.

Ooit zonder benzine gestaan?

Nee. Ik ben zo’n geflipt wicht die als er nog een kwart in de tank zit al in paniek op zoek gaat naar het dichtstbijzijnde benzinestation.

Wat eet je het liefste op brood?

Kaas.
Altijd. Overal. En op alles.

Wat eet je het liefste als ontbijt?

Havermout met kaneel en kokossuiker.
Verveelt nog steeds niet.
Ook al ziet het er echt niet uit.

Hoe laat ga je meestal naar bed?

Veel te laat.
Ergens tussen 23u. en middernacht.

Ben je lui?

Eigenlijk wel. Ik zou het liefst de hele dag door in mijn onesie in de zetel liggen stinken, zappend van het ene trash programma naar het andere.
Maar de realiteit zegt me dat ik geen kok heb om mijn gezin te voederen, geen poetsvrouw om dat huis hier te poetsen en dat die kont van mij niet uit zichzelf eeuwig strak gaat blijven, dus hef ik die sexy ass maar iedere dag op en vlieg doorheen alles als een overproductief gek mens.

Wat was je favoriete outfit tijdens verkleedpartijtjes toen je klein was?

M’n moeders trouwkleed 😀

Wat is je sterrenbeeld volgens de Chinese horoscoop?

Wie begrijpt daar iets van, joh?

Hoeveel talen spreek je?

Vier.
Nederlands, Engels, Frans mee wa haar op en sarcasme.

Heb je een abonnement op een krant of een tijdschrift?

Nope. Geen tijd voor.

Speelde je vroeger liever met poppen of met autootjes?

Met beiden 😉

Ben je eigenwijs?

Nee. Ik ben perfect.

Dr. Phil of Oprah?

Allebei.

Heb je ooit een soap serie gevolgd?

Totally.
‘The bold and the beautifull’. Maar toen was ik zwanger. Lag dus volledig aan die hormonen.
Gilmore girls, Baywatch, Full House, …

Heb je hoogtevrees?

Ik kak nog net niet in mijn broek-hoogtevrees.
Ja dus.

Zing je in je auto?

Altijd.
Als ik de enige ben die er in zit voor de duidelijkheid.

Dans je onder de douche?

Ben je gek? En een heup breken tijdens het uitglijden ofzo?!

Dans je in je auto?

Nee, ik rijd met mijn auto.

Heb je ooit een pistool gebruikt?

Nope.

Neem j’hem over? Let me know! Altijd leuk om jullie antwoorden te lezen! 😉

kus

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

 

7 gedachten over “50 fun questions tag

  1. Jouw reactie op de ‘airmiles’ deed me al vermoeden dat dit een Nederlandse tag was. Airmiles kan je namelijk sparen bij allerlei winkels hier in NL. Google maar eens op ‘airmiles’. Dat zijn dus niet persé miles die je kan sparen enkel als je vliegt.
    Superleuke tag, die ik zeker ga overnemen!

    Liked by 1 persoon

  2. Keileuke tag! Maar vooral: die antwoorden van jou. Ik durf hem niet eens overnemen, want niemand kan die tag invullen zoals jij ‘m invult 🙂 Meerdere lachmomentjes en glimlachjes tijdens het lezen hier…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

