Overig

#22 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • Om een portie tiramisu voor 3 personen binnen te spelen.
    Rechtstreeks uit de pot.

    I regret nothing.

    99db4de781a36e3b02b44c83d91aa403

  • Om een river dance’ke te placeren bij het zien van een spin op je arm.

    Nuttige beesten, my ass.
    Laten ze je goed dansen? Dat dan weer wel.

    8170bb98bf529a3b8eeda05cfec42656

  • Om, als je met ongeschoren benen en ongelakte teennagels bij je eigenlijk wel knappe kinesist staat, je dood te schamen.

    Naar de kinesist gaan voor een beginnende scheenbeenvliesontsteking en niet doorhebben dat je dan in je blote onderbenen gaat moeten staan. Ik kan da.

    Maar volgende week gaan ze mij nie liggen hebben. Mijn acht teennagels (lopersvoetjes. Don’t ask.) gaan perfect gelakt zijn en mijn benen gaan zo zacht als een babykont zijn.

    13d0d01b41b9d90496f63bdb2492c3f4

  • Om de hele heisa rond Ed Sheeran niet zo goed te begrijpen.

    Ik vind hem helemaal niet zo schattig.
    Ahja, en zijne muziek vind ik ook nie zo tof.

  • Om al serieuuuuuus af te tellen naar je zomerreis.

    Nog 48 dagen, 1 uur en 50 minuten.
    Not that I’m counting.
    11b9c34b36a83df0d2466220d9684b9f

kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

3 gedachten over “#22 Hé, het is oké…

    1. Thank God dat ik niet de enige ben die Ed Sheeran niks vind! Ik dacht al dat het aan mij lag 😀
      Snel kruisjes op je kalender gaan zetten, joh! Alles om die vakantie zo snel mogelijk dichter te zien komen! 😉

      Like

Geef een reactie

