Overig

#21 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • Om, als je een sh*tload te doen hebt, naar ‘dog memes’ te zitten kijken in plaats van dat to do-lijstje af te werken.

    I regret nothing.

  • Om midden in de week een luie middag te houden.
    Het enige dat we uitvoerden was een filmpje kijken, Uno spelen en om half vijf al in pyjama rondlummelen.

    Kiddo happy.
    Mommy happy.

    70c43a5e354ced23f59f2f5cf193cf19

  • Om tijdens een loopje pipi te doen in de struiken.
    Om dan te beseffen dat je nog steeds niet recht kan plassen.

    Mijn loopschoenen zijn er nog steeds doodongelukkig van.

    0d50fd9abf9e9adb7e48d960bf5d38cd

  • Om vier koters vol te proppen met suiker en dan trippend af te leveren aan de ouders.

    Bwahahahahaha! *insert heksenlachje*
    Karma, bitchachos. Karma!

    party-favors-bonus-1

  • Om online iets te bestellen voor Husband voor jullie huwelijksverjaardag en voor jezelf iets gelijkaardigs te willen bestellen en uiteindelijk het verkeerde te bestellen.

    Husband, bij deze… ge weet wa kopen voor mij.

    326636ebbb8494bf91e49a9766a2cd92
    Not actual footage 😀

    kus
    Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

     

3 gedachten over “#21 Hé, het is oké…

  1. Van alles te doen hebben en dan gewoon iets heel anders gaan doen is zo herkenbaar!
    Moest erg lachen om je schoenen en je plas haha. Als vrouw zijnde is het gewoon een drama om in de bosjes te plassen, mannen hebben het maar makkelijk 😉

    Liked by 1 persoon

    1. Zo blij dat ik niet de enige ben met het uitstelsydroom 😀 Hahaha!
      Volgens mij heb ik er een trauma aan over gehouden, aan dat in de bosjes plassen. Deze ochtend moest ik terug plassen tijdens het lopen en ik dacht op een bepaald moment nog ‘Ik kan het evengoed gewoon in mijn broek doen, ik plas toch overal tegen’ 😀 😀

      Like

Geef een reactie

