Leven, liefde & gezin

A perfect little escape

A perfect little escape... - mrscurlyblog.wordpress.com

Het is geen geheim dat Husband en ik graag van een beetje ‘just the two of us’-tijd genieten nu en dan (Date-night en Ontsnapping aan de Nieuwjaarsheisa zijn daar het perfecte voorbeeld van 😉 ). En dat we dan ook graag, op momenten dat de koters sowieso bij de ex-en zijn, er met ons tweetjes eens op uit trekken.
Voor een dag, een avond, een weekend, … of zelfs voor maar enkele uurtjes.
I’m that easy to please.

Het leven van alledag kan soms doorwegen. Zelfs op een huisvrouw 😉
Maar ik klaag niet. Helemaal niet.
Ik zou niet durven.
En dan nog, Husband is mijn klaagmuur, niet jullie.
Stond in ons huwelijkscontract.

Hobby’s van de koters en bedtijd dat iedere avond later en later lijkt te worden, verbouwingen, Husband’s job, het huishouden, sporten, the whole shebang zorgde ervoor dat het alweer een tijdje was geleden dat we nog eens tijd hadden gemaakt voor die oh zo belangrijke one on one time.
Of het leek toch alleszins heel lang geleden.

Vorige week leende zich dan ook ideaal om er eens op uit te trekken met ons twee.
Het plan was om op zijn minst een hele namiddag (party hardy) naar een Nederlands strand te gaan.
Uiteindelijk werden het maar een paar uurtjes.
File en een hond in nood (die we hebben geholpen. No worries, peops.) zorgden ervoor dat we veel later dan voorzien aankwamen in Cadzand.
Maar voor één keertje kon het deze geflipt punctuele momma niet deren dat het al zo laat was. My zen mode was on!

Wij hebben een grote liefde voor Cadzand.
Er mogen honden op het strand. Alleen daarvoor al ben ik hen eeuwig dankbaar. Probeer dat maar eens in België van zodra het beter weer begint te worden.
Big Butt Chanel was dus ook in haar nopjes.
Maar ook omdat het daar nog zo rustig en ‘ongerept’ is. In tegenstelling tot de Belgische stranden. Voor jou een grijze watermassa, achter jou een grijze betonmassa en op die 3 dagen per jaar dat het kwik eens boven de 20 graden stijgt mag je vechten voor een halve vierkante meter zand.
Neen, geef ons maar Cadzand.
Die Nederlanders nemen we er wel voor lief bij (nu heb ik ulder goed liggen, hè 😀 Niks dan liefde voor mijn noorderburen, hoor 😉 )

20170407_181719

We slurpten koffie, we wandelden en deden nog aan extra calorie-opnames.
Met andere woorden: a perfect little escape of daily life ♥

20170407_163630

20170407_165525

IMG_20170407_172736_626
Till infinity and beyond… Corny as hell.

kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

15 gedachten over “A perfect little escape

  1. Ah Cadzand. Nog nooit geweest maar straks ‘woon’ ik daar op fietsafstand! Maar je hebt gelijk met die Belgische stranden. Man woont in Oostende, echt heel lelijk – vind ik – met die hoge flatgebouwen langs de boulevard.
    En als je dan toch in Cadzand bent, komen jullie tzt maar een bakkie doen (zoals wij Ollanders zeggen)….

    Liked by 1 persoon

    1. Je woont binnenkort op amper een kwartier fietsen van mijn geboortedorp 😉 Jullie hebben er echt wel een prachtige streek uitgekozen, hoor!
      ‘Ollanders’ maken wel de beste ‘bakkies’, hè! 😉

      Like

Geef een reactie

