Overig

#18 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • Om om 20 voor 7 op te staan tijdens een ‘kindloze’ week (nieuw samengesteld gezin enzo) tijdens de schoolvakantie zodat Husband niet alleen moet opstaan op een werkochtend.

    En om daarna nog een uur in de zetel te gaan hangen en reruns van de Kardashians te staren.

54345e3a1299d6c996109b0ad40b687c

  • Om 110 doden te sterven op je yoga mat tijdens de les.

    De volgende die durft te beweren dat ‘yoga geen sport is’ krijgt ne djoef van mij.

2520771227662a5989bacffffa7370f8

  • Om ’s avonds zo moe te zijn dat je zelfs de fut niet meer hebt om je haar te wassen.

    Ik had een rondje gelopen die dag. Zelfs de buren konden me ruiken.
    Don’t ask.
    And definitely don’t judge.

Exhaustipated-too tiredto give a shit

  • Om nog voor je voor de tienduizendste keer raad hebt gegeven aan dezelfde persoon te weten dat ze toch geheel het tegenovergestelde gaan doen èn er dan achteraf ook nog eens over gaan zeuren tegen jou.

    En je daar dan ook aan te ergeren.
    Zelfs mijn goedheid heeft grenzen.

fea7c889b82d80b97efd1dd23ec42c61

  • Om tijdens een feestje, terwijl iedereen over zijn job aan het praten is, aan je eigen talenten et cetera te denken en te denken ‘Gelukkig dat ik weet hoe mezelf in leven te houden.’ (De echte waarde van een mens.)

ce87e32c61794542f92c55035b70ddca

kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

7 gedachten over “#18 Hé, het is oké…

Geef een reactie

