Overig

#17 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • Om lichte moordneigingen te krijgen als je nog één keertje die Tamino met zijn ‘Habiiiiiiiiiibi’ krijgt te horen.

    a26453c60dfa182ba96dbce3a8184b92

  • Om met je ‘sister from another mister’ in het Stadspark in Leuven te gaan zitten op een zonnige dag, te midden van honderden studenten. Thinking you fit right in.

    Totdat één van die huppeldepup (en cute) studenten komt vragen of jullie leerkrachten zijn.
    Ik ga nog even verder huilen op mijn badkamervloer.

  • Om er iedere keer weer in te trappen als de koters zeuren om wat langer te mogen opblijven ’s avonds.

    En om de dag erna letterlijk The Walking Dead in huis te hebben.
    Mezelf inclusief.

8fa4b3a233cfff96fa3a2e7a8f2928a2

  • Om je dood te ergeren aan je Husband van wie je eerst muziek moet opzetten in de auto en die er dan heel de tijd overheen zit te lullen.

    Anthony Kiedis is even belangrijker dan jou, Husband.
    He really, really is.

    Funny Cute Love Quotes For Husband

  • Om zelf meer ondersteboven te zijn van het lammetje dat geboren is op school dan zoonlief.

    Ik had het bijna gekidnapt.
    Het paste niet in mijn fietstas.
    Ik heb het geprobeerd.

833a05fd69e98ebb84972c9fb0c2ebcb

kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

3 gedachten over “#17 Hé, het is oké…

  1. Hahaha geweldig weer! Fak die studenten, eyeroll. Jij ziet er heel jong en mooi uit, te knap om les te geven (zo de puber in mij heeft gesproken).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

