Overig

Temptation Island afl. 10: dreamdates. Naar ’t schijnt…

Temptation Island- afl. 10 - mrscurlyblog.wordpress.com

Het zit er bijna op. We zitten alweer aan aflevering 10. De aflevering van de dreamdates.
Eén voor één werden ze in een luxe hotel gedumpt en getrakteerd op een overload eten.
Luie wijven-dates, noem ik dat. Ik zou me steendood vervelen.
Of misschien is dat de tactiek van de makers? Zorgen dat ze zich zo hard gaan vervelen dat er niks anders meer op zit dan seks hebben met elkaar. Alleszins veel interessanter dan het zoveelste bord Thaïs eten binnenwerken.

Lize en Jeffie.

Lize gaat, rarara, met Ken op dreamdate. Zij worden in een luxe tent gedumpt. Er wordt een vuurke gestookt waar ze wat weemoedig naar gaan zitten staren en den Ken haalt zijn gitaar nog eens boven.
Ik zou haast gaan denken dat er bij die twee niet teveel van rampetamp meer is gekomen, hoogst slaapverwekkend die liedjes van hem.

Ze lult nog wat bijeen over respect en dat ze het jammer vindt dat het allemaal op beeld is en blablabla.
Natuurlijk. Allemaal op beeld. Vergeet je nogal snel waarschijnlijk.
Wordt een leuk verhaal om aan je (klein)kinderen uit te leggen later.

Jeffie wordt ook voorspelbaar. Hij sleept Natasja mee. Ze houden het nog rustig. Ze wiegen wat heen en weer op een boot. Excuseer, een luxe boot.
Hij vertrouwt het allemaal niet. ’t Is en blijft een spel. Goed zo, Jeffie. Tien op tien. Je snapt em.

Maar diezelfde avond nog krijgen we de verklaring te horen dat Jeffie van tieten houdt. No sh*t, Sherlock.
Ondertussen komen we ook te weten dat het geen echte zijn, die tieten. Hij voelt namelijk die dingen zitten. TI kan dus ook nog een informatief programma zijn.
Hij ziet zelfs de ware in Natasja.
Of hoe het allemaal nogal snel kan keren op dat eiland.

Lisa en Merijn.

Lisa is nog steeds haar sneaky zelve. Ze blijft krampachtig vasthouden aan wat Merijn allemaal verkeerd doet en zij helemaal niet. Ze vergeet al die camera’s blijkbaar. Ik had meer van haar verwacht.
Diep, diep teleurgesteld ben ik.

Maar dat zal haar een worst wezen, natuurlijk. Tijdens de dreamdate hangt ze nog lustig het engeltje uit waarvan de horentjes tevoorschijn komen van het moment de camera wegdraait.
Giuseppe moet op de grond slapen. Hahahaha! Yeah right.

Zelfs Giuseppe is er niet goed van.
Wij ook niet, Giuseppe.
Volgens mij bestaat er zelfs een naam voor die aandoening. Dissociatieve persoonlijkheidsstoornis of zoiets.
Maar misschien is dat een te moeilijke term voor de deelnemers van TI.
Ik krijg het amper uitgesproken.

Merijn heeft ook een beetje last van de ontkenningsfase. Nope, niks gedaan, volgens hem. De badkamerdeur die dichter en dichter ging loog er niet om.
De geluiden die vanachter die deur kwamen ook niet.
Heeft hij even geluk dat er geen camera’s in die badkamer mogen. En dat er zoiets bestaat als de wet op privacy.
Wel dikke pech voor ons.

Hij neemt Pommeline en haar 400cc aan humor mee op dreamdate. Er was niet veel humor aan, heb ik de indruk. Het wicht zat meer te janken dan iets anders.
Of zij vond die date even boring als ik hem zou vinden.

Nee, hoor. Ze heeft gevoelens voor Merijn. Daar wringt het schoentje. Ze loopt huilend weg van tafel op het moment dat er een groepje voor hen komt zingen.
Of de muziek was zo slecht of ze kreeg het echt moeilijk.

Ze kreeg het dus echt moeilijk. Merijn is namelijk the one voor haar. Ze is helemaal verloren.
Holderdebolder verliefd.
Ik stel voor dat ze de volgende keer beter screenen bij TI.
Ik noem da ulderen job nie goed doen.

Jolien en Herbert.

Jolien is er zeker van dat ze niks meer gaat doen met Karim. Althans toch zeker niet meer kussen.
Jammer voor haar, maar ze heeft nog steeds geen ruggengraat. Niet tegenover Herbert en niet tegenover vrijgezel Karim.

Ze gaan braafjes eten en apart slapen tijdens de dreamdate.
Totdat Karim op zoek gaat naar nootjes in het midden van de nacht.
Volgens mij was Jolien er ook naar op zoek.
Ze vond uiteindelijk haar nootjes. Weliswaar van een andere aard…

Herbert gaat weer over op ik wil me bewijzen-modus.
Hoeveel keer moet ge tegenwoordig een scheve schaats rijden eer ge u niet meer kunt bewijzen?
Ik mag dan misschien van het ouderwetse ras zijn, maar bij mij is één keer al één keer teveel (Husband, just saying, hè…). Daarna wordt er niet meer over bewijzen gesproken. Over and out, gast.

Saartje zal het graag horen. Zij krijgt gevoelens voor Herbert. Er wordt wat afgegiecheld en gebloosd tijdens de dreamdate.
Ze hebben allebei duidelijk niet echt een idee hoe ermee om te gaan.
Hij gaat wel netjes op de bank slapen. Ik hoop dat hij daar is gebleven.
Ze kan samen met Pommeline wat potten ijs en zakdoeken delen eens TI achter de rug is.

Rosanna en Niels.

Rosanna wordt een beetje misselijk van alles. En dan vooral van wat ze heeft gedaan.
Toch vreemd altijd dat ze dat pas achteraf doorhebben.

Ze neemt King Kong mee op dreamdate. Hij denkt op zijn beurt dat de buit al binnen is. Maar Rosanna is volledig gekeerd.
Haren Niels is de ware. Ze beseft plots dat ze hem echt graag ziet en dat hij degene is.
Oh boy.

King Kong mag de rest van de avond aanhoren hoe nerveus ze is om Niels terug onder ogen te komen.
Zou ik ook zijn in haar plaats.
Ze voelt zelfs spanning van hier tot in Tokio.
Niet zoveel dus. Ze zitten namelijk in Thailand.

Tijdens het eten voelt ze de kots naar boven komen.
Zou ik ook hebben met zo’n idioot tegenover mij, Rosanna.
Oh, wacht… het was door de spanning, zeker?
Whoops.

Niels gaat uiteindelijk toch voor Parastoo in plaats van voor Bo. Ze wordt wat afgewimpeld als ze over het bed begint te leuteren want Niels heeft weer zijne pater habijt aangetrokken.
Maar wat hoor ik door het struikgewas?! Inderdaad, een Niels die niet van Parastoo’s lijf kan blijven tijdens een avondje film staren.
Da’s al wat anders dan dedeze hier die tijdens het eerste reclameblok in slaap valt met kwijl en al, hè!

Parastoo merkte uiteindelijk op dat als hij geen slechte beelden wilt voor zijn vriendin, hij het ook maar moet laten als er geen camera’s in de buurt zijn.
Verstandige opmerking.
Het was dan ook haar enige.

Uiteindelijk is er me niet veel nieuws opgevallen tijdens die dreamdates.
Buiten dan dat er nu niet één, niet twee, maar drie vrijgezelle dames gevoelens hebben voor de heren.
En dat allemaal op een basis van bedrog, leugens en nog geen twee weken tijd.
Sterk.

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

Een gedachte over “Temptation Island afl. 10: dreamdates. Naar ’t schijnt…

Geef een reactie

