Overig

#16 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • Om dichter bij het huilen dan het lachen te staan omdat je zoon 10 geworden is.
    De last in line to become a teenager.
    En de eerste die me nu oud doet voelen.

68f47d87b79222e19ee494a3eb86db64

  • Om het meest simpele taakje als een berichtje via Messenger sturen naar iemand tot een week uit te stellen.

    Eén van mijn kwaliteiten by the way.

    8b3525f859c78b2ab66566642d901299

  • Om überhappy te zijn met de meest cheap ass oorringen die je maar kunt vinden.Uit mijn favoriete boetiek: Kruidvat.
  • Om als een halve gek met je ogen te staan knipperen en er de meest belachelijke gezichten bij te trekken omdat er iets in je oog zit. In plaats van er gewoon even in te wrijven… Make up enzo…

    Er zat NIKS, nada, nul komma nul in mijn oog.
    Mijn omgeving denkt nu wel dat ik één of andere handicap heb.
    Kom ik wel vaker tegen.

e6fd9a21582f35cd05a407613ff74692

  • Om eerst tegen Botox te zijn en dan toch stiekem wat shotjes te nemen. (Thanks, Nesrin van Daily cup of bla bla bla! 😉 )

    Damn right it is ok! Ik moet nog aan dat eerste spuitje toekomen, maar ik denk dat ik een plastisch chirurg zijn praktijk op mijn eentje in leven ga kunnen houden eens ik eraan begin 😀

9e507620c59d58cdecf2ad8ddf545007

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

5 gedachten over “#16 Hé, het is oké…

Geef een reactie

