Overig

Temptation Island afl. 8: Let the games begin!

Temptation Island- afl. 8 - mrscurlyblog.wordpress.com

Hoppa. Aflevering 8 is er ook alweer door geramd.
Spoiler alert: het is niet alleen de aflevering dat er is door geramd.
Haha.

Er werd weer van Kumbaya rond een kampvuurke gedaan. Al was er niet teveel Kumbaya aan. Het was eerder het hellevuur dat je tevoorschijn zag komen.
Het begon nochtans allemaal heel romantisch enzo. Er werden nogal wat ontbijtjes op bed geserveerd naar aanloop van dat kampvuur.
Ik stel me dan toch altijd de vraag, hebben die allemaal geen last van een ochtendhumeur? En wat dan met dat ochtendlijke nestkapsel? En, my Lord, what about morning breath?!
Neen, hoor. Die zitten daar allemaal fris en fruitig rechtop in hun bed te wachten totdat er een vrijgezel die kamer komt binnenhuppelen met een plateau verlepte boterhammen met choco.
Je zou haast gaan denken dat het in scène gezet is.

Lisa en Merijn.

Lisa en Merijn mogen de spits afbijten tijden het kampvuur.
Lisa krijgt wat beelden te zien van ‘Dommeline’ die Merijn masseert en krijgt er nog een flou beeldje bovenop van het mens dat al drentelend de wacht houdt aan Merijn’s kamerdeur. Niks speciaal dus. We zijn het ondertussen al gewend.
Ze merkt heel terecht op dat indien ze hadden gezoend de beste mensen van TI wel hun best hadden gedaan om er beelden van te hebben.
Slim kind, die Lisa.
Of toch niet?

Want Merijn, die krijgt op zijn beurt een Lisa te zien die letterlijk achter een klap op haar kont vraagt van één van de vrijgezellen.
Valt best nog mee.
Voor Merijn niet.
Dan komt Rik met de gevreesde woorden ‘We hebben nog wat beelden voor je’.
Zelfs den Rik zie je even in zijn broek doen.
Incoming, een Lisa die uit de badkamer komt, op de voet gevolgd door een vrijgezel.
Voor Merijn is het allemaal duidelijk.
Ik denk voor iedereen, Merijn.
Maar laat ons niet te snel conclusies trekken, natuurlijk. Ze hebben misschien gewoon samen hun tanden gepoetst.

Rosanna en Niels.

Rosanna krijgt wat beelden voorgeschoteld van een Parastoo die wat bemoedigende woorden leutert tegen Niels. Ze vroeg zich oprecht af wat het mens nu allemaal zat te lullen.
Zelfs als je de rest van het gesprek had gehoord, Rosanna, was het nog steeds een hoop gelul.

Nielske is de braafheid zelve de laatste tijd. Hij beseft dat hij te ver is gegaan en verwacht zich aan het slechtste tijdens het kampvuur.
‘k Zou nog een weekske wachten, Niels…

Hij krijgt een Roosje te zien die recht in de armen van haren King Kong vliegt waarna hij wat niveauloos tegen haar zit te mekkeren.
Ieder ander zou meteen doorhebben dat zo iemand geen concurrentie is, maar het is en blijft TI. Heeft het spieren, dan is het concurrentie. Who cares about brains, right?

Blijkbaar laat het Rosanna toch niet zo onberoerd want er komt nog een beeld aan van haar waarin ze liederlijk verklaart dat ze gaat neuken met Alex.
De goden zijn Niels goed gezind en luisteren naar zijn smeekbedes ‘Doe het niet, doe het niet, …’ want, inderdaad… ze doet het niet.
Nu nog niet.

Jolien en Herbert.

Jolien verwacht zich terug aan een overdosis Saartje.
U vraagt, wij draaien, dachten ze bij TI.
Buiten wat aardbeien door elkaars strot duwen en een Saartje die beweert dat ze beter is dan Jolien, krijgt ze niet veel te zien. (En dit was dus de eerste zin die rijmt. Ha!)
Jolien’s gezichtsuitdrukking bij Saartje’s opmerking was dan weer goddelijk.
Volgens mij is dat een verre bloedverwant van mij.
Alleen voor de ‘muiletrekkerij’ dan.
Voor de rest niet.
Laat dat duidelijk zijn.

Den Herbert begint het kampvuur met de legendarische woorden ‘Als ik iedere keer goede beelden krijg, dan trouw ik met haar!’.
Ze zijn al gescheiden nog voor ze aan dat altaar komen.
Eerst vindt hij het allemaal nogal grappig. Jolien die vooral naar de meisjes gaat als ze teveel gedronken heeft. Hahaha!
Ha.
Totdat hij ziet dat ze het ook effectief doet en niet alleen Lize, maar ook Lisa binnendraait.
Het is dus heel duidelijk dat mannen daar niet op kicken, dames.
Herbert, Merijn en Jeffie weten even niet meer waar ze het hebben. Zelden heb ik zoveel testosteron, emotie en wegebbende moed ineens gezien.

Lize en Jefferson.

Lize krijgt een Jeffie onder haar neus geduwd die zegt dat zij het is. Dat zou dan vrijgezel Natasja zijn.
Moest het kind hersens hebben, dan zou ze ook wel beseffen, denk ik, dat hij daarmee bedoelt, ZIJN VERLEIDING!
Maar neen, volgens haar bedoelt hij daar iets heel anders mee. Ze heeft nog steeds niet door dat er bij TI lustig wordt geknipt en geplakt.
Ze blijft vasthouden aan haar uitvlucht om zo snel mogelijk naar Ken te kunnen overschakelen. Den Jeffie kwetst haar teveel met zijn woorden.
Het arme schaap Jeffie heeft nog geen reet uitgevreten, het enige dat je hem zou kunnen verwijten is dat de kerel dringend nood heeft aan een cursus diplomatisch antwoorden.
Maar bedriegen? Nope, nog niks gezien.

Jeffie daarentegen krijgt andere koek door zijn strot geramd. Niet alleen ziet hij Lize Ken ophemelen als ware het haar droomvent en ziet hij hen dichter en dichter naar elkaar toegroeien, hij ziet ook nog eens hoe zijn vriendin met Jolien kust.
Ik denk dat ik zijn hart net niet heb horen breken.
Zijn tranen heb ik wel degelijk zien vallen.
De arme stakker was er kapot van.

Maar ach. Niet getreurd, allemaal! Het kampvuur zit er alweer op. Tijd voor wederom een feestje en de troostende armen van gewillige vrijgezellen.

Lisa blijft denken dat ze er goed gaat uitkomen. Het mens zit in zalige onwetendheid. De previews beloven ons dat er nog wat extra beelden hun richting uitkomen en die gaan op Lisa’s maag blijven liggen.
Letterlijk.

Terwijl Lisa nog steeds de onschuld zelve speelt, schudt Merijn zijn mantel van onschuld van zich af.
Pommeline ziet haar kans schoon en zet haar perfect gemanicuurde, maar walgelijk lange nagels in hem.
Ze haalt verdorie haar slag nog thuis ook.
Wie had dat gedacht. Merijn, verdorie.

Ken speelt wederom troostende schouder voor Lize. Hoe die twee elkaar verstaan is me een raadsel.
Ik bedoel maar, een Nederlander met een West-Vlaming?! IK begrijp amper een West-Vlaming.

Jeffie wordt dan weer getroost door Natasja. Hij blijft volhouden dat hij zich wil bewijzen. Is het niet aan Lize, dan wel aan zichzelf.
Goed zo, Jeffie.
Ik stond al klaar met mijn cheerleader pompoms. Inclusief het pakje. Om het beste van mezelf te geven.
Tot ik hem aan Natasja’s lippen zag hangen. En aan haar borsten.
Daar gingen mijn cheerleader dansjes.

Herbert gaat helemaal over de rooie. Een kans die Saartje niet onbenut laat.
Ze vliegt er als een halve gare op en samen voeren ze een soort van paringsdans uit waar de meest gekke paradijsvogel een puntje aan zou kunnen zuigen.
Uiteindelijk belanden ze in bed. Of is het nu de badkamer?
Saartje is blij. Ze heeft haar doel bereikt.
Ik weet het zo nog niet. Aan alles wat hij zegt hoor je dat het pure wraak is. Ik zou me daar toch niet zo goed bij voelen.
Maar ik ben dan ook niet Saartje. En ik zit niet op TI. En ik heb geen gebrek aan zelfrespect.

Rosanna hangt aan Alex aka King Kong zijn deur.
Op de geluiden afgaand is het niet enkel aan zijn deur dat ze hangt.
De goden zijn blijkbaar van gedacht veranderd en zijn Niels niet meer zo goed gezind.
Parastoo, hou u maar gereed.

Tot nu toe houdt Niels het allemaal nog koosjer.
Parastoo ziet de andere vrijgezellen één voor één hun slag thuis halen en wordt een beetje jaloers.
Geef het kind toch een snoepje.
Ze doet nog een zielige poging door met haar dronken kont in Niels’ bed te kruipen (letterlijk), maar hij flikkert er haar meteen weer uit.
Vreemd dat degene die het eerst zat te dryhumpen nu degene is die me het meeste hoop op slagen geeft.
Go, Niels!

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

Een gedachte over “Temptation Island afl. 8: Let the games begin!

Geef een reactie

