Overig

Temptation Island afl. 7: …scheuren?

Temptation Island- afl. 7 - mrscurlyblog.wordpress.com (1)

Woensdag kregen we aflevering 7 voorgeschoteld.
Het werd een aflevering rond aardbeien en scheuren.
Whatever that may be.

Ze mochten wederom op date. En deze keer mochten ze kiezen of ze één of twee vrijgezellen meenamen. De presentator bracht het netjes door eerst te vragen wie van de mannelijke helften van de koppels al ooit eens een trio had gehad.
Ze antwoorden allemaal positief.
Yeah right.

De mannelijke presentator doet het nochtans goed. Die Nederlanders kunnen er verdomme wat van.
Die Belgen daarentegen… Annelien las weer netjes af van haar briefje.
Geef dat mens eens een cursus presenteren, joh.

Niels begon al meteen met een versnelling terug te nemen. Hij trekt even de handrem op.
De arme jongen heeft bijlange nog niet door dat het al veel te laat is. Zijn Rosanna zit al lang met haar kop bij King Kong.
Herbert hoopt samen met Niels mee dat Rosanna geen wraak neemt op Niels en het hem gaat vergeven.
Die twee weten blijkbaar niet hoe vrouwen in elkaar zitten.

In plaats van met Parastoo op date te gaan, neemt hij dan ook Bo mee deze keer.
Ze hangen samen een beetje achter een jetski te bengelen op wat lijkt op een oversized rond bed.
Bo ziet het allemaal goed zitten. Ze zal den Niels wel een beetje kneden gelijk plasticine.
Ik weet niet hoe het met jullie venten zit, maar het moment dat ik Husband ga vergelijken met plasticine pakt hij zijn biezen denk ik.
Ze zal misschien ook eerst wat moeten doen aan dat West-Vlaamse accent. Mijn God, zeg.
En vooraleer ik half West-Vlaanderen op mijn dak krijg: Husband is ne West-Vlaming. Nothing but love for y’all.
Niet voor ulder taaltje.

Terwijl Niels half verzuipt achter een jetski, gaat zijn Rosanna gezellig picknicken met King Kong. Ze voederen elkaar wat aardbeien en zij lult de minuten aan elkaar over haren Niels.
Tot groot jolijt van King Kong.
Niet dus.
De massage die hij achteraf mocht geven aan Rosanna en die hij van haar terug kreeg maakten blijkbaar veel goed. Het schaap was dan ook al vet geil. Hij is dan ook al een hele week weg van huis. Walgelijk lang is dat blijkbaar.
Trouw eens met ne militair, King Kong, dan gaan w’eens klappen.

Rosanna weet met zichzelf geen blijf meer na de beelden van Niels en dry humpende Parastoo. Is ze het ene moment blij, ligt ze het andere moment op haar bed te janken. Je kan het haar natuurlijk niet kwalijk nemen. Ik zou mijn ogen al uitgejankt hebben tegen dan.
En al 25 paletten Ben & Jerry’s uitgegeten hebben.
Gelukkig voor haar is King Kong er om haar te troosten.
Hij heeft namelijk nog een klein troostcadeautje voor haar. Een prinsessensticker.
Moest er één of andere idioot mij proberen troosten met een PRINSESSENsticker, ik gaf hem een draai rond zijn oren en zei dat hij moest opdonderen ‘cause I’m a f*cking QUEEN.

Maar Rosanna vindt het allemaal wel Ooooh! en Aaaahhh!
Lisa en Jolien hebben het blijkbaar al door dat King Kong niet zo oprecht is.
No sh*t, Sherlock.

Jefferson kiest voor zijn grootste temptation, Natasja. Zij gaan gezellig shoppen.
Dat is ne keer ne date naar mijn hart, zie.
Hij mag haar helpen lingerie uitkiezen. Ik heb zelden een vent zo zien zweten in een winkel.
Ze sluiten hun date af met wat Lady en de Vagebond-achtig noodles binnenslurpen.
Letterlijk.
Kijk, dat zou bij mij al een keiharde domper zijn. Ik deel mijn eten namelijk niet.

Zijn Lize mag gaan peddelen met, oh verrassing alom: Ken.
Wreed romantisch allemaal, de hele tijd van dat ding donderen en in het sop liggen.
Lize kreeg blijkbaar dan ook li-ters water in haar ogen, want Kenneke moest ze droogblazen.
Ze zelf droogwrijven is blijkbaar te veel werk.
Goede poging tot gekust worden, Lize.

Merijn sleept wederom Pommeline mee op date. Zij gaan elkaar wat masseren.
Het wordt dringend tijd dat we eens een mailke sturen naar de makers van TI en ze wat inspiratie bieden voor de dates.
Merijn is weer zijn verstandige zelf. Ik vraag me alleen af of dat nog lang gaat duren.
Pommeline krijgt namelijk gevoelens.
En volgens Merijn vraagt dat om een verandering in tactiek.
Euhm… volgens mij hebben die twee hun rollen omgewisseld.

Zijn Lisa neemt het er eens goed van en neemt twee vrijgezellen mee op date: Karim en Giuseppe.
Ze mogen terug met een bootje gaan varen.
Walgelijk saai. Zowel de date zelf als het geheel.
Soit, zoals ik al zei tegen Husband: ‘Ik zou alleszins liever een saai wicht genoemd worden achteraf dan een slet.’ Go, me!
En go, Lisa!
Of toch niet? Want er zijn wat vermoedens dat ze het wat sneaky achter de camera’s doet…
Althans, dat denkt ze. Na vijf dagen heeft ze nog altijd niet door waar die camera’s hangen.

Nochtans zijn Karim en Giuseppe er zeker van dat er gaat gescheurd worden.
Meerdere malen.
Ik weet nog steeds niet wat ze gaan scheuren… Hun broek? Of misschien hun T-shirt door hun te grote ego?

Herbert gaat wat in een bubbelbad gaan hangen met Saartje terwijl ze elkaar, juist ja… aardbeien voederen.
Je zou gaan denken dat er daar niks anders te eten is. Geef die mensen eens iets deftigs te eten, zeg! Een biefstuk ofzo.
Die twee zitten nog keihard in elkaars friend zone.
Houden zo.

Herbert’s wederhelft, Jolien, trekt eropuit met Levi. Zij mogen een funny fotoshoot doen samen.
Alleen was het blijkbaar niet zo funny.
Alleen maar wreed awkward allemaal.
Levi mag niet te dichtbij komen, want dan is het blijkbaar Ieeeeuw! Haar woorden, niet de mijne.
Beledig eens een mens, zeg ik daartegen.

Maar waar Levi niet te dicht mag komen, mogen de andere dames dat blijkbaar wel. ’s Avonds kan Jolien zichzelf niet meer de baas en bespringt ze dan maar Lize.
‘Dat is toch nie hetzelfde, hè? Het is niet alsof ik mee ne jongen heb gekust, toch?’
Ge voelt mijnen eyeroll tot aan jullie kant van het scherm, is het niet?
Blijkbaar wil Lisa ook delen in de pret en gaat zij dan maar op Jolien af.
Ze zijn in de heilige overtuiging dat dat niet bedriegen is.
The joke will be on them…

Maar we overzien het belangrijkste van deze hele aflevering: wat hebben de makers van TI met aardbeien en what the f*ck is scheuren?!

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

Geef een reactie

