Overig

#14 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com
Hé, het is oké…
  • Om stiekem toch wat nieuwsgierig te staan gluren naar potentiële kopers van het huis naast het jouwe.

    Ik kroop nog net niet op mijn buik rond in de tuin.
    Oké, dat deed ik wel.

    565ccdfe371f28b01d642a17dd653d4f

  • Om met je koters te gaan wandelen in de hoop dat ze hun overtollige energie wat kwijtspelen.
    Om ze dan, tijdens jullie tussenstop, vol te proppen met ijsjes en chocolade en een overdosis suiker.
    Good thinking.

    24192596f78d263847949b18b3ef915f

  • Om iedere keer je gaat shoppen meer geld uit te geven aan sportkledij dan aan gewone kledij.

    En om daarna te zeuren dat je niks hebt om aan te trekken voor een avondje uit.

    2c0eb9aff1bd2a9ba406cdf4f92e279c

  • Om tijdens de vakantie, terwijl de koters bij de exen zijn, samen met Husband op te staan die een hele vroege werkdag heeft om dan na zijn vertrek met je ontbijt in de zetel te gaan liggen.

    Met een dekentje.
    En KUWTK op tv.Niet ziek.
    Gewoon lui.
    I’m not sorry what so ever, Husband.

    3a0cec9d2e5abb1c5eb8b70502a3e447

  • Om een stukje van een nieuwe reep Milka te proberen en er na een half uur achter te komen dat de reep op is maar je eigenlijk nog niet goed weet of je hem nou lekker vond of niet.

    Wat je wel weet is dat je er misselijk van bent geworden.At least you had chocolate.
    That’s all that matters.
    (Thanks, Melanie van My Journey! :* )

    b41c6e46dbb95bac15ecb1e49bd69cb0

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

4 gedachten over “#14 Hé, het is oké…

  1. Meer sport kleding kopen dan normale kleding gaat mij nooit overkomen hahaha. Ik ben nog steeds te lui 😀 Maar geld uitgeven aan gewone leuke kleding ben ik de laatste tijd bijzonder goed in 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

