Overig

De ABC-tag

abc-tag-mrscurlyblog-wordpress-com

I looooove tags. Sommige dan toch.
Deze is er één van. Dit is zo’n tag waarmee je de mensen achter de blog net iets beter leert kennen.
De vraag is natuurlijk of de mensheid daar behoefte aan heeft in mijn geval.

Soit.
Ik vond hem bij Early up and running en heb zijn antwoorden met plezier gelezen.
Eentje om over te nemen dus 😉

Age:
27.
Voor de zevende keer.
Don’t tell anyone.

Best friend:
Husband. Definitely. (Bijna 6 jaar ondertussen)
Klinkt misschien vreemd voor sommigen.
Maar he’s the one. Mijn beste vriend, mijn maatje en tegelijkertijd mijn partner.
Er is niks dat ik niet met hem kan bespreken.
Of doen. Die kerel laat alles met hem gebeuren.

11407300_10153370909963609_5767078128561026845_n

Chore you hate:
Vroeger deed ik het graag, maar nu iets minder: Chanel borstelen.

Dreamhouse:
Aha. Dat zou een echt typisch oud Italiaans boerderijtje zijn.
In Italië natuurlijk.
Op een heuvel.
Met een groot terrein rond waar we onze eigen groenten en fruit kunnen kweken en we onze beginnende dierentuin verder kunnen uitbreiden. En liefst nog genoeg ruimte voor een kleine guesthouse.
No way dat ik die crazy ass family van ons 24/7 in mijn buurt wil als ze ons komen opzoeken.

19 (2)
Zoiets dus. En met een big ass porch rond.


Essential start of your day:
Verder slapen?
Nee. Dat is 25 keer snoozen en dan een kop koffie drinken. Liefst buiten op het terras in alle stilte.

Favorite colour:
Zwart. Like the colour of my soul.
En wit.
Poederroze en -blauw ook.
Alles wat maar neutraal is eigenlijk.

Gold or silver:
Diamant.

Height:
1m78.
Zonder hakken: 1m64.

Instruments I play:
Na vele verwoede pogingen met gitaren en een bepaald soort saxofoon uiteindelijk uitgekomen bij… geen enkele.

Job title:
Floor manager. Letterlijk.
Thuisblijfmama met een poetsneurose dus.

Kids:
Very proud (step)mom van een zoon van bijna 10, stiefdochter van 13 en stiefzoon van bijna 11. Aka ‘de koters’.

Life is incomplete without:
Koffie.
Ahja, en ook Husband en de koters natuurlijk.

1438699286883

Music that you always listen to:
Ik heb een heel uiteenlopende muzieksmaak. Zo vind je tussen cd’s van Nirvana, Bruce Springsteen, The Stones, … ook klassieke muziek. Alles dat goed klinkt (voor mij) is oké.
Maar The Red Hot Chili Peppers blijven toch meegaan. Hun muziek geeft me altijd een goed gevoel.
En de lead singer is friggin’ hot.

37731

Nickname:
Husband noemt me Woman. Origineel *eyeroll*
Mrs. wordt regelmatig gebruikt.
En Germaine. Lang verhaal… 😀

Overnight hospital stays:
Toen ik een jaar of 16 was en ik een ongeluk had met mijn scooter. Dat was een weekje ziekenhuis en dan nog enkele maanden plat liggen thuis. Ik had namelijk mijn bekken gebroken.
Een jaar daarna een weekendje door mijn eetstoornis. Niet bepaald wat je verstaat onder een leuk weekendje weg…
En toen ik 23 was een weekje voor de geboorte van zoonlief. Maar dat was dan een positief ziekenhuisverblijf 😉

Phobias or fears:
Mensen.
En spinnen.
Ernstig ziek worden.
En kakkerlakken.
Voor de rest alleen maar lichte irreële angsten, hoor.

Quote from a movie:
‘Men may have us at our knees, we sure as hell have them at their balls’, by the lovely Samantha Jones uit SATC.
Voor de één of andere reden is dit altijd blijven hangen. Ik heb geen flauw idee waarom.

En mijn all time favourite: ‘Frankly, my dear… I don’t give a damn.’ uit Gone With The Wind.
Nog steeds één van mijn favoriete films.

rehost%2f2016%2f9%2f13%2f64cd87ae-dad6-44cb-b5a2-5abc816083af

Reason to smile:
Alles.

Siblings:
Eén jongere broer. Nog gekker dan ik.
Go figure.

Time you wake up:
Op weekdagen rond 6 uur en in het weekend tussen 7 en 9.
Onmenselijk dus.

Underwear:
Nooit.
Tuurlijk wel. Ieuw.

Very important date this year:
Iedere verjaardag van mijne nest gekken, onze huwelijksverjaardag en de vertrekdata van onze tripjes. Extra quality time ♥

Worst habit:
Ik knabbel op de binnenkant van mijn wangen, knarsetand in mijn slaap en pruts loszittende velletjes rond mijn nagels helemaal kapot, tot bloedens toe.
Maar alleen Husband heeft daar last van.
Ik niet.
That’s all that matters.

Funny Cute Love Quotes For Husband

X-rays you’ve had done:
Voor dat gebroken bekken op het moment van het ongeluk zelf en dan toen ik zwanger was nog eens om te kijken of zoonlief er wel doorheen zou geraken.
Niet dus.
En voor mijn migraine.

Yummy food you make:
Mijn spaghetti is to die for. Al zeg ik het zelf.
Anderen zeggen dit ook, hoor.
En mijn ‘ballekes in de tomatensaus’ ook.
Oh, en tiramisu! Ge wordt er wel instant zat van, but that’s the whole point of tiramisu.

Zoo animal:
Giraf! Mijn clumsy equivalent in het dierenrijk.

a2cff7a387a0bb4fc3712b5feceb84bd

Neem je hem over? Let me know! Altijd leuk om lezen 😉

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

6 gedachten over “De ABC-tag

    1. Helemaal niet fijn zelfs. Maar een mens kan tegen veel, hè 😉 En er zijn ergere dingen in de wereld 🙂
      Onze zomervakantie is al geboekt sinds augustus 😀 We zijn terug gekomen van onze zomerreis en hebben meteen de volgende geboekt. ’t Leven is voor de rappe! Hahaha! 😀

      Liked by 1 persoon

    1. Mijn mede-Italy-lover 😉 Die oude Italiaanse huizen zijn gewoon super. Veel karakter enzo. Iedere keer we er zijn, heb ik zo’n zin om erheen te verhuizen en mijn handen vuil te maken aan zo één te renoveren 😀

      Like

Geef een reactie

