Overig

Temptation Island afl. 5: braaf boekskes lezen en loopse honden

temptation-island-afl-5-mrscurlyblog-wordpress-com

Woensdag was aflevering 5 er alweer.
En er komt eindelijk wat schot in de zaak.
Ik weet niet goed of ik daar nu happy over moet zijn of niet.
Of hoe trash tv à la TI een moreel kompas geeft.
Want hoe meer schot in de zaak, hoe meer bedrog.
Vreemd allemaal.

Volgens mij hadden de makers het in de gaten dat het allemaal wat traag op gang kwam en dat ze moesten ingrijpen. De vrijgezelle dames slaagden er maar niet in om de heren hun slaapkamer aan de binnenkant te zien en de vrijgezelle heren slaagden er maar niet in de dames hun binnenkant te zien.
Vorig jaar had Marvin al het halve resort in zijn bed gehad tegen aflevering 5.
Alhoewel ik niet weet of die wel zo’n goede barometer is.
Koele kikkers allemaal.

Laat er ons eens twee extra vrijgezelle dames en heren tussen zwieren, zullen ze gedacht hebben.
Wat vers vlees. Werkt altijd.

Incoming: Ardian en Boy (volgens mij waren die zijn ouders echt wel inspiratieloos) in het vrouwenresort en Natasja en Lynn in het herenresort.
Ze worden meteen voor de leeuwen geworpen en mogen op date.
Ik zou waarschijnlijk op dat eigenste moment mijn retour ticket al eisen. Wat een gedoe, al die dates. Iedere keer dat haar en die make-up tot in de puntjes goed doen.
‘Mag ik geen pyjama-feestje houden?’ zou mijn meest gestelde vraag zijn op dat eiland.

Lize en Jefferson

Lize mag op verrassingsdate met nieuweling Ardian.
‘Schoon manneke’ volgens Lize.
Maar haar gedachten zijn toch vooral bij haar ‘Kenneke’.
Ter info: haar vriendje heet Jefferson.
‘Kenneke’ is een andere vrijgezel.
Ik voel nattigheid…

Haren Jefferson mag dan weer op verrassingsdate met één van de nieuwe vrijgezelle dames Lynn.
”t Is nog een stijlvol kind’, zei Husband spontaan. Ik dacht nog bij mezelf ‘Wacht nog een afleveringske of 2… dan gaan w’eens klappen.’
De armlengte afstand die hij moest houden van Lize is allang weg. De massage en douche die hij van Lynn kreeg beviel hem namelijk heel goed.
De reactie die hij achteraf van Lize gaat krijgen zal hem iets minder goed bevallen, vrees ik.

Lisa en Merijn

Lisa kiest het zekere voor het onzekere en gaat met een bekende op date: Giuseppe.
Met een bootje varen tussen het Thaise groen. Allemaal heel romantisch, was het niet dat zij het romantische met één zwengel van haar arm wegmaait en het dan maar vriendschappelijk gezellig maakt.
My kind of girl.

Merijn neemt wederom Pommeline mee op date, want om te gaan waterskiën is zij de ideale date om mee te nemen, volgens hem.
Ik kan het geloven, met die borsten blijft het wicht gewoon boven drijven. Geen reddingsvest nodig.
Ook hij gaat ervoor. Romantisch staat duidelijk niet in zijn woordenboek. Althans, niet tijdens TI.
Zelfs terwijl alle andere heren het er ’s avonds goed van pakken en het beest uithangen, gaat hij rustig in zijn kamer een boekske lezen.
Geef die kerel een medaille.

Jolien en Herbert

Jolien kiest voor Levi. Volgens haar ne coole en knappe gast.
Wreed veel leven zit er alleszins niet in, want buiten wat eten binnenproppen en wat complimenten geven aan elkaar is er niet veel gebeurd tijdens hun date.
Haar kronkelende danspasjes tegen de andere drie dames achteraf waren spannender dan de date zelf.
Straks mag haren Herbert nog meer schrik beginnen krijgen van de dames in plaats van de vrijgezelle heren.
De dames hadden alleszins al schrik van Jolien.

Herbert sleept weer zijn maatje Saartje mee. Zij gaan met een tandem fietsen.
Ze blijft nog steeds braafjes in de friend zone. Het blijft bij beste maatjes.
Geweldig.
Ze zouden nochtans een match made in heaven kunnen zijn. Zij heeft een walgelijk irritant stemgeluid en hij spreekt West-Vlaams. Komaan, als die twee niet samen passen, dan weet ik het ook niet meer.
Maar volgens mij zijn het haar wenkbrauwen die haar netjes in die friend zone houden. Zelfs een vent kan die onmogelijk negeren.
Of het ontbreken ervan althans.

Rosanna en Niels

Rosanna liet zich ook verrassen. Vanuit de verte zag ze een kano aankomen met daarin iets dat ‘volgens haar een man was’.
Ik mag het hopen.
Hoera, hoezee! Het IS een man! Den Boy.
Ze gaan samen wat met een kano gaan rondpeddelen en romantisch op een strand gaan liggen keuvelen.
Maar het mag niet baten, Rosanna zit continu met haar gedachten bij haren Niels.
Boy neemt het op als een gentleman en biedt een troostende schouder. Goeie tactiek, Boy.
Maar wacht nog efkes tot het volgende kampvuur. Volgens mij gaat ge dan geen beetje moeite meer moeten doen…

Haren Niels was blijkbaar van hetzelfde gedacht. Hij liet zich namelijk ook verrassen.
Op een bootje zat een weelderige jongedame, genaamd Natasja, op hem te wachten.
Wat keuvelen. Wat flirten. Beetje rondvaren. Aardbeien aan elkaar voederen.
Allemaal nog goed en wel.
Hij weet zich nog te gedragen.
Ook al begrijp ik niet wat er in godsnaam zo romantisch is aan elkaar eten voederen. Als ik dat doe krijg je gegarandeerd die aardbei in je oog of neus geramd.
Terwijl ik in mijn pyjama zit.
Ik zou de slechtste vrijgezel ever zijn op dat eiland.

Maar dan komt het moment dat de de nieuwe vrijgezellen meegaan naar het resort.
Oh boy… (niet de vrijgezel)
De vrijgezelle dames wilden er meteen een feestje van maken. Rond het thema 50 shades darker.
Origineel.
Een parade dames in hun meest sexy lingerie voor vier heren die al enkele dagen zonder vriendin op een eiland zitten. Bomvol testosteron.
Yep. They’re f*cked.

Herbert en Jefferson houden elkaar rechtop. Zij waren meteen van slag toen ze Natasja zagen. Iets met een dikke kont ofzo. Ik wist dat The Kardashians en hun derrières ooit nog van pas gingen komen.
Merijn gaat zelfs zijn bed in.
Met een boek.
Niels daarentegen… die neemt het er goed van.
Duikt ie eerst het zwembad in waar hij een halve orgie houdt met de vrijgezelle dames (alhoewel ik ‘dames’ nu al ongepast begin te vinden), gaat hij daarna op zijn gemakske zitten voor iets dat lijkt op een ordinaire lapdance en eindigt in… tja, wat ik niet anders kan omschrijven dan honds-tegen-je-been-aanrijden door Parastoo.
Het beetje stof dat haar kont nog iet of wat bedekte werd nog eens goed naar beneden getrokken door den Niels en zijn vingers zaten bijna in d’r maag.
Ik riep nog net niet ‘Let op! Straks kotst ze je nog onder!’ naar mijn scherm.

Husband en ikzelf zaten met open mond naar het scherm te staren.
Ergens in de verte kon je krekels horen.
Echt.

Het is toch een vreemde kerel, die Niels. Zit hij eerst uuuuuuurenlang te kwelen dat hij zijn Rosanna toch oh zo mist en wordt hij nog net niet blauw bij het zien van wat milde kampvuurbeelden van haar, laat hij het andere moment Parastoo als een loopse hond tegen zijn been aanhuppelen.
Volgens mij heeft die jongen af en toe eens een klap tegen zijn kop nodig. Hij weet waarschijnlijk soms niet wat hij zegt of doet.
Arme stakker.
Als er daar niemand die taak op zich wil nemen… I’m happy to oblige…

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

2 gedachten over “Temptation Island afl. 5: braaf boekskes lezen en loopse honden

Geef een reactie

