Overig

#12 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

  • Om meer dan 40 koekjes te bakken op zondagmiddag.
    En er tegen maandagmiddag maar een twintigtal meer over te hebben.
    I regret nothing.

    68f6828e9d3ac73d3506eac9530fed3e

  • Om op zondag tot na 12 uur ’s middags in je nest te blijven liggen.
    Schoonheidsslaapje noem ik dat.
    Hielp voor geen meter.

    51a262f1bd28995b3c5941736a1b2e4d

  • Om bij de aankoop van een nieuwe smartphone je terug als een kind met Kerstmis te voelen.
    Cadeautje voor mezelf! Jeej!

    Totdat je al die nieuwigheden ontdekt en er geen reet van begrijpt.
    Ik voelde me meteen terug wat ik echt ben: een oude doos.

    cc4900224fed51b852c2c03052356b31

  • Om op zaterdag tot ver na het middaguur in je pyjama rond te hobbelen.
    Wel met mijn kroontje op.

    287d7ceaec2d1d003299aa5ff8735c52

  • Om op restaurant en op café altijd de enige te zijn die ze mijlenver horen lachen.
    Mijn lach overschrijdt ieder beetje decibels die uit de boxen schallen.

    Hey, at least I’m having fun… 😉

    f7be3bb66d28c8a76af7f569dac26740

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

2 gedachten over “#12 Hé, het is oké…

    1. Ik kan daar ook zo van genieten, van gewoon super lang in mijn nest te blijven liggen 😀 Af en toe moet dat gewoon eens 😉
      Ik ga altijd voor Samsung, maar toch val ik iedere keer weer over bepaalde nieuwigheden. De leeftijd, zeker? Haha! 😀

      Like

Geef een reactie

