Overig

Temptation Island: aflevering 3 – Lyrisch klagen over uw flamoes en het verschil tussen een olifant en een paard.

temptation-island-afl-3-mrscurlyblog-wordpress-com

Inderdaad, dit oud wijf keek terug naar Temptation Island. Na enkele avondjes gevuld met intellectuele hoogstandjes in de vorm van The Kardashians vond ik het weer hoog tijd voor wat good old fashion trash tv.
En wat vult dat beter in dan, juist, TI.

Aflevering 3 ging over de eerste dates.
Span-neeeeeend!
Neen dus.
Tot nu toe nog geen in het wild poepende-Marvin (TI 2016) te bespeuren op dat eiland.
Bummer.

Niels en Rosanna

We vinden er wel terug een Regilio. In de vorm van Niels deze keer.
De uberpater.
Braaf, gehoorzaam, houdt alles wat in zijn broek moet blijven netjes in zijn broek en mist zijn vriendinnetje toch oh zo hard en ziet haar toch oh zo graag.
Meteen rijst dan de vraag: why the f*ck doe je dan mee?

Maar ik heb zo het gevoel dat Nielske niet zo heel braaf blijkt te zijn als hij laat uitschijnen.
Blijkbaar is mijnheer ‘altijd oversekst’ en dry humped hij dan maar een beetje met Bo.
Ik kende ooit iemand die een hond had met de naam Bo.
Dry humpen. Bo. Hond. Er zit ergens een verband.

Soit. Hij koos Ashley om mee op date te gaan.
Het werd een romantische wandeling te paard op het strand.
Romantisch, tot het wicht begon te klagen.
Over hoe hard haar flamoes wel pijn deed. En dat dat zadel tegen haar piercing schuurde.
Ik heb nog nooit iemand zoveel en zo lyrisch bezig gehoord over haar flamoes.
Maar ik ga hier nu volledig aan de kwestie voorbij en dat is: waarom heeft iemand in godsnaam dààr een piercing?!
So far for the romance.

Niels’ wederhelft, Rosanna, koos voor Quinten.
Not much to say about that, buiten dat ze, bij het zien van een aap aan vriendje Niels moest denken.
Telt als compliment zullen we maar denken.

Er kon wel wat gezegd worden over de romantische verklaringen van Alex aan Rosanna’s adres.
Hij bekende dat hij gevoelens voor haar zou kunnen hebben.
De kerel verpeste het meteen daarna door door te drammen over ‘wat voor een geschenk de vrouw die met hem trouwt toch wel niet zou krijgen’. He’s a real catch apparantly.
Volgens hemzelf dan toch.
Nu nog die streken kwijtspelen, Alex’ke en dan kunnen w’eens klappen mee elkaar.

Merijn en Lisa

Merijn neemt Pommeline mee op date.
Volgens mij is dat de zus van Ashley. Afgaande op haar poëtische opmerkingen toch.
Volgens haar smaakt wijn naar ‘zure piemel’.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb nog nooit een zure piemel geproefd.
Ik vraag me oprecht af met wat voor soort mannen zij omgaat.
Ergens begrijp ik het wel, volgens mij is het meer het type dat plat op haar rug op de toog gaat liggen en het bier rechtstreeks uit de tap in haar mond laat gutsen.
‘Ein, zwei, zaufen!!!!!’-toestanden enzo.

Merijn vindt er maar niks aan aan het hele TI-gedoe en gebruikt Pommeline een beetje als goedkope psychologe.
Aan de gelaatsuitdrukkingen van Pommeline niet geheel naar haar zin.
Zelfs ik kan nog zo geen vieze smoelen trekken.

Merijn’s vriendinnetje, Lisa, neemt Kevin mee op date.
‘More hair than brains’ vat hem goed samen.
Tegen een vrouw zeggen dat je op een marktje alle ‘vrouwenspulletjes’ straal voorbijloopt en rechtstreeks naar het eerste drank- en vreetkraam hobbelt is DE manier om onze harten te stelen.
Go get her, tiger!
We vallen meteen als een blok voor zo’n attente vent. *eyeroll*

Jefferson en Lize

Jeffie sleept Danyla mee op date. Zij gaan dansen. De arme stakker kreeg het even Spaans benauwd bij het woord ‘dansen’ want dat mag niet van zijn Lize.
Althans, niet op een afstand kleiner dan een armlengte.
Hoe doe je dat by the way?
Hij had uiteindelijk niet veel overtuigingskracht nodig en danste er zwoel op los.
Met een armlengte tussen.
Een wreed kort armke.

Zijn Lize trok eropuit met Ken.
Mark my words: zij is de eerste die naast de pot pist. Of hoe je het ook verwoordt bij een vrouw.
De ‘band’ die ze met Ken heeft is blijkbaar al zo sterk dat ze er evenveel poëtische woorden voor heeft als alle werken van Shakespeare samen.
En dat na 2 dagen.
Diene Ken is een specialleke blijkbaar.

Ken op zijn beurt krijgt gevoelens voor Lize.
Ik noem dat overacting.
Maar blijkbaar is dat ‘gay’ om toe te geven volgens Kenneke.
Neen, dat is niet ‘gay’, Kenneke. Hoogstens naïef. Maar helemaal niet ‘gay’.
Da’s het laatste wat we van jou zouden zeggen trouwens en dat bedoel ik als een compliment voor de gay community.
‘Kinderachtig’ is meer jouw woord. Het is namelijk lang geleden dat ik nog iemand zo dubbelzinnig met klei heb bezig gezien tijdens het pottenbakken.
Ergens in het 2de leerjaar ofzo was het…

Herbert en Jolien

Herbert koos Saartje voor zijn date.
Het moet walgelijk saai geweest zijn, want ik kan me er namelijk niks meer van herinneren.
Go figure.

Maar het beste kwam tijdens de date van Jolien, Herbert’s vriendinnetje, met Dylan.
Zij mochten gaan wandelen met een olifant.
Of volgens haar ‘een soort paard’.
Maar ik begrijp haar verwarring wel een beetje. Die 2 beesten lijken nu ook wel heel hard op elkaar. Ze hebben namelijk allebei… euh… meer hersens in hun kop dan zij blijkbaar.

Ik ben hier natuurlijk altijd om te helpen. Ook Jolien.
Let op:

Dit is EEN OLIFANT:

maxresdefault

Dit is EEN PAARD:

vrouw-paard-rijdt-supermarkt-binnen
Ik had een beetje die gelaatsuitdrukking bij haar vergissing.

Was het een spannende aflevering?
Nope, helemaal niet.
Grappig, dat wel.
Trash tv van de bovenste plank.
De previews van de volgende aflevering tonen een Lize die holderdebolder naar haren vrijgezel Ken spurt en een huilende Jolien.
Dat belooft.
Ik mag het verdorie hopen. Ik zit niet voor niets klaar met mijn popcorn om naar het scherm te keilen.

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

4 gedachten over “Temptation Island: aflevering 3 – Lyrisch klagen over uw flamoes en het verschil tussen een olifant en een paard.

Geef een reactie

