Overig

#11 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

  • Om uberhappy te worden van een nieuw huishoudtoestel.

Eindelijk eens een koelkast waar de groenten en het fruit er na 2 dagen niet zelf uitkropen.

Als ge mij nu even wilt excuseren, ik ga mijn frigo nog eens gaan knuffelen.
#geitenwollensokinthemaking

  • Om ’s avonds na het douchen meer kleren aan te doen dan je in de loop van de dag aanhad.

Vijfentwintig laagjes zullen me wel warm houden tijdens die koude avonden.
En voor de instant sexiness trek ik mijne negligé er wel boven aan.

a23a438f1ce116b2d6d630350a1e2463

  • Om tijdens de Nieuwjaarsdrink met de buren wat grappig en onnozel te doen over de nieuwe, very hot bewoner in de straat.
    Ook al snappen zij duidelijk jouw humor niet.

Eén: ik ben nog trouwer dan een hond.
En vind Husband nòg hotter dan die nieuwe bewoner.
Twee: het was een poging om die àndere nieuwe èn vrijgezelle bewoonster er attent op te maken.

Ik verwacht dat ze nog een jaar of drie hun mannen gaan binnenhouden als ik door de straat wandel.

5c6d12a485a7975fe53f4390fa1ae8dd

  • Om een Luikse wafel als evenwichtig en gezond tussendoortje/kleine lunch te beschouwen.

Het kind had er zin in.
Ik ook.
Verantwoord dus.

7696d617eaecb33fafcb355e454296f8

  • Om bij het kopen van een nieuwe wagen toch even de tijd te moeten nemen om afscheid te nemen van je oude wagen.

Het ding heeft ons op heel veel mooie plaatsen gebracht.
En heel veel mooie gezinsmomenten gegeven.
En ook veel geruzie, gezeur en gedoe op de achterbank bij de koters.
Maar dat verdringen we even.

2060d4613cb4b918a3e4b21f730505b9

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

6 gedachten over “#11 Hé, het is oké…

Geef een reactie

