Overig

#9 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Nog mensen die de voorbije week beschouwden als een aaneenschakeling van Hé, het is oké-momentjes?
Wel, hier leek het wel alsof het universum besloot om inspiratie te bieden voor de komende maanden.
Bring it on, life… Bring it on!

Hé, het is oké…
  • Om de was te doen en een papieren zakdoekje in duizend stukjes versnipperd terug te vinden in de wasmachine.
    En tussen de kledij.
    En op de grond na het uithalen van de was.
    En na het ophangen van de was.En meteen te willen brullen ‘Who the helllllllll…!!!!!!’ om dan te beseffen dat jij de enige bent die altijd papieren zakdoekjes in haar mouwen propt.
    Eindelijk nog een foutje gevonden bij mezelf.
    Not perfect after all…

    acb56b44ff307d87f075e1e39f711a6d

  • Om naar de krantenwinkel te gaan voor postzegels en naar huis te komen met een boek en een tijdschrift, maar zonder… juist, postzegels.

e542cc972f55d8be5a5236bba6750995

  • Om na het lopen een reep chocola/halve zak chips/hele koekendoos/halve cake binnen te proppen.De enige reden waarom ik uberhaupt sport.

    5d902c4ed9bd86107923d32187b98ac9

  • Om een Kiko binnen te stappen voor een foundation en hulp te vragen aan de verkoopster want je wilt namelijk niet dat maskereffect op je smoel en als de verkoopster dan voorstelt om dezelfde als haar te nemen en aan je vraagt of je hem op haar gezicht ziet liggen niet goed weten wat te antwoorden.
    ‘Euhhhhmm… een beetje??’ *piepstem*Maskereffect on point zeg maar…Ik ben een walgelijk slechte leugenaar.
    Maar ik breng het wel tactvol.
    En met een piepstem.

    d23a564d6118aea4a002b8e0a4c73fdd

  • Om volledig voor schut te staan op je eigen blog. Zo ziet men de idiote kant van mij in beeld. (Thanks, Melanie van My Journey :* )Ik sluit mij hier volledig bij aan.
    En niet alleen op mijn blog btw…Ps: ik vond jouw topknot heel geslaagd.

cb0a3d348c14c80d6f1bfe631ce7649e

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

10 gedachten over “#9 Hé, het is oké…

  1. Dank Mrs.Curly.. nu mis ik jouw Topknot nog 😉

    Het is oké op maandagmorgen op te staan en je heerlijk uitgeslapen en goed te voelen. Maar als dochter aan je vraagt of je slecht geslapen hebt, je toch nog even de spiegel controleert of ik iets over het hoofd heb gezien..

    Liked by 1 persoon

    1. Die kinderen moeten soms gewoon eens ophouden met hun ‘eerlijkheid’ op een maandagochtend 😀 Hahaha! Hier doen ze daar ook aan, dringend tijd om ze wat op te voeden, denk ik dan 😀
      Die topknot vind je hier en daar terug op de blog, hoor. Ik loop er dagelijks mee rond 😀 Anders is er toch niks aan te vangen met dat haar van me…

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

