Overig

#7 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • om een hele week nodig te hebben na de Kerstvakantie om terug in het werk- en schoolritme van Husband en de koters te komen.

    Neen, schrap dat. Twee weken.

1595a0e2f59b76e2628946c4d0e7eb89

  • om dagen aan een stuk met een coupe frisé rond te lopen en not giving one damn about it.
    All part of my curly haired charm.

22bebb9258c1ffd95917d63b0646c989

  • om je oprecht af te vragen hoe sommige dames met zulke lange klauwen in godsnaam die kont van ze afvegen?!But honestly… I don’t wanna know…
  • om stiekem toch een beetje te hopen dat er een voetbaltraining wordt afgelast zodat het hele gezin eens op een normaal uur in die pyjama en op de zetel kan.

    En met het hele gezin bedoel ik mezelf.

  • om naar boven te gaan om de was te doen, vervolgens 3 kwartier  te lopen kloten met van alles om vervolgens weer naar beneden te komen en te realiseren dat je nog altijd de was niet gedaan hebt. (Thank you, Melanie van My Journey! Blij dat ik overduidelijk niet de enige ben. Of wij zijn de enige 2, kan ook 😉 )
    Om dan rond middernacht nog 3 manden was te staan ophangen.
    Daar gaat je schoonheidsslaapje.

3f2d033aeeb566725235d5481dfb9ede

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

18 gedachten over “#7 Hé, het is oké…

  1. Ik had dus laatst gel nagels en voeg gelijk wie mij de kont ging afvegen op het toilet !! “Gewoon met de nagels doen!” Was één van de reacties 😂😂😂. So I feel you 😉
    Het is oké om ’s morgens op te staan en het met zo’n kort kapsel als dat van mij, toch klaar te spelen er uit te zien als Einstein! Chapeau!
    😘😘

    Liked by 2 people

  2. Ik kan elke keer weer zo van de ‘het is oke’ blogs genieten!
    Dat met de was ken ik absoluut, heb ‘m dan net eindelijk aangezet!
    En het bijkomen, verschrikkelijk! Ben helemaal ontdaan na twee weken geen regelmaat..
    Fijn dat ik niet de enige ben 😉
    Liefs!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

