Overig

Get your freak on tag!

get-your-freak-on-tag-mrscurlyblog-wordpress-com

Oh, lang geleden dat ik nog eens aan een tag deed!
Vind ze altijd wel leuk om te lezen, je leert er vaak de blogger achter de blog wat beter door kennen.
Deze vond ik bij Mama’s met thee. Ik heb hun antwoorden met plezier gelezen!
Bij deze: let’s get to know me a little better… 😉

Welke nickname gebruikt je familie voor jou?
Euhm… Husband noemt me meestal Woman. We kapen sowieso de prijs voor origineelste bijnaam weg *eyeroll*
Maar voor de rest van de familie heb ik niet echt een nickname.
Denk ik… tenzij ze er een heleboel hebben uitgevonden achter m’n rug om waar ik niks van weet. Kan ook.
Voor hen is het gewoon Anneke (en ja, het is officieel Anneke. Niet An of Anne, maar Anneke 😉 )

8d77c48b94cc69d5edad22145121916b

Wat is een rare gewoonte van je?
Ken je nagelbijten? Welnu, ik bijt niet op mijn nagels, maar op de velletjes rond mijn nagels. Zit er voor de een of andere reden een velletje los, pruts ik het soms tot bloedens toe los.
Oh, en op de binnenkant van mijn wangen bijten.
Ik heb nooit beweerd dat ik normaal ben…

Wat zijn je fobieën?
Alles met meer dan zes poten.
En alles met kleine ruimtes en teveel mensen. Ik krijg het dan letterlijk benauwd en zou zo volledig van de wereld wegdraaien.

Sowieso teveel mensen 😀

Welk liedje zing je/schreeuw je hard mee als je alleen bent?
The Zephyr Song van The Peppers! 😀
Gene zever, maar ik  ken de tekst helemaal van buiten en kan het zonder enig probleem meelallen.
Best wel trots op eigenlijk… want het is niet eens zo’n eenvoudige song.
Denk ik.

Wat is irritant aan jou en waar irriteer je je aan bij anderen?
Heb ik dan iets irritant? 😀
Dat ik soms iets te enthousiast kan doen? Of te luid? Dat ik soms teveel praat?
Maar op andere momenten kan ik dan de kalmste in de ruimte zijn (neen, niet als ik de enige in de ruimte ben. Tssss…).
Er zit dus evenwicht in. Ook weer opgelost zo.

Bij anderen stoor ik mij vooral aan negativiteit en gezeur. En dan bedoel ik het overly dramatic gedoe over futiliteiten. Ik begrijp heus wel dat wat voor mij niet zo erg lijkt voor een ander dat wel is, maar komaan, zeg! Als je dagenlang loopt te zeuren over het half uurtje lawaai dat je buren eens hebben gemaakt sort of speak dan kan ik al eens diep zuchten en met mijn ogen draaien.

En als ze nooit eens het goede kunnen zien in iets, maar juist lijken te zoeken achter iets negatief. Terwijl er geen reet negatiefs aan is.
Dat dus. 😀

Wat voor gewoonten heb je als je nerveus bent?
Hangt af van voor wat ik juist nerveus ben.
Is het voor iets leuk dan begin ik voor de één of andere meest vreemde reden giechelig te worden. Alles is plots super grappig.
Best nog leuk als ik nerveus ben dan.

Is het voor iets dat ik niet zo leuk vind en/of waardoor ik nogal wat druk ondervind, dan zucht ik nogal vaak en diep.
Die hersens hebben dan gewoon veel zuurstof nodig 😉
Oh, en dan word ik een trut.
Nog meer dan anders.

Aan welke kant van het bed slaap je?
Rechts.
Althans als ik in bed lig.
En naar het plafond staar.
Als jij naar het bed kijkt is het links.
Ben je nog mee?

Hoe heette je eerste knuffel?
Kwak 😀
Een eendje dus. Makes sense I guess.
Ik heb hem nog steeds. Tot op de draad versleten, maar ik koester hem met m’n hele hart.

Wat bestel je bij de Starbucks?
Cappuccino met caramel in.
En hoe meer caramel, hoe liever. Zoetebekje hier.

Welke beauty regel raad je iedereen aan maar houd je jezelf niet aan?
Iedere week peelen 😀
Ik zweer bij een goede peeling, maar soms zit er al eens een extra weekje tussen. Oeps.

Wat is jouw positie onder de douche?
Op mijn hoofd. 😀
Gewoon rechtop staand dus.
Iedereen toch?

Heb je gekke bodyskills?
Euhm… is je linker wenkbrauw kei hoog optrekken terwijl de andere mooi in positie blijft een bodyskill?
Buiten dat heeft mijn lijf geen extra opties.

efa2665019b205ae5c595769f4785461
Nog hoger dan dit dus.

Wat is je favoriete slechte snack?
Frangipanes!
En die MOETEN uit de Aldi komen 😀
Of vers. Mag ook altijd natuurlijk 😉

7696d617eaecb33fafcb355e454296f8

Wat is een stopwoordje van je?
‘Hup’. Go figure…

Wat draag je in bed?
Een marcelleke (een hemdje dus 😉 ) en gewoon in m’n onderbroek.
Een pyjama in bed ligt niet makkelijk, dat belemmert me teveel in mijn gewroetel.
Arme Husband…

Zin om hem over te nemen? Laat het dan even weten! Altijd leuk om een ander zijn antwoorden te lezen 😉

kusJe kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

8 gedachten over “Get your freak on tag!

  1. Ik vind jou bodyskill echt tha bomb. Hihi!
    Leuke Tag zo! Ik ga em binnenkort ook eens overnemen!
    Sommige Belgische woorden zijn zooooo leuk! Een ‘marcelleke’ Geweldig!
    Enneh, t klinkt heerlijk, maat wat zijn frangipanes?
    😘

    Liked by 1 persoon

    1. Ik ga met plezier jullie antwoorden lezen!
      Ja, de Belgische taal is toch wat. Ik heb dat met jullie taal, veel leukere woorden vind ik dan wij hebben 😉
      Frangipanes zijn een soort koek/gebakje gemaakt met amandelen en met een beetje abrikozenvulling in. Super lekker! Een beetje als de koekjes die je in de Action kunt kopen met amandelspijs in 😉

      Liked by 1 persoon

  2. Leuke TAG! Ik kan net als jij te enthousiast doen, te luid en te veel praten 😉

    Je hebt de TAG heel leuk ingevuld, ik heb het weer met een big smile gelezen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

