Overig

#6 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…
  • om na 8 km lopen al ‘Fuck this sh*t’ te zeggen en terug huiswaarts te keren in plaats van de vooraf geplande 16 km te lopen.

    Het leek meer op een auditie voor ‘Dancing on ice’ dan op een hardlooprondje, ik zag geen reet door de sneeuw in mijn ogen en mijn haar en shirt waren bevroren.
    Letterlijk.
    I kid you not.701022ac1d5d9561c64bc1f6567310d2

  • om op 2 dagen tijd 3 keer naar de Ikea te gaan.
    I love Ikea.
    Maar zelfs voor een Ikea-gek als mezelf is 3 keer op 2 dagen teveel van het goede.
    Afkicken nu.
  • om in diezelfde Ikea een kastje te kopen waar je een geweldig plan voor hebt en dat dan bij thuiskomst super enthousiast pimped met wieltjes (alez ja… Husband dan) om dan, als het ding in elkaar zit en op zijn plaats staat, helemaal niet tevreden te zijn met het resultaat.

    Het kastje heeft een andere bestemming gekregen.
    De koters zullen blij zijn met hun nieuwe tv/spelconsole kastje.
    Ik daarentegen heb nog steeds geen trolley-achtig ding naast mijn eettafel voor al mijn bureau/naaispulletjes.

  • om te gaan solden shoppen voor jezelf en met meer sh*t naar huis te komen voor… juist, de koters in plaats van voor jezelf.
    Ik ben wel blij met de zakdoek die ik voor mezelf kocht.

    ck7rxwxvaaav2o

  • om tijdens diezelfde shopdag meer bezig te zijn met koffiegeleuter dan met het shoppen zelf.
    Not your average woman 😉

    df6c7af4fd5bad6b4a2adbc1edaea7d2
    kus

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

7 gedachten over “#6 Hé, het is oké…

    1. Haha! Dat ken ik… je gaat binnen voor een bord en komt buiten met een kar gevuld met € 300 aan spullen 😀
      Het was een beetje pech hebben ook. Hetgeen we moesten hebben hadden ze niet op voorraad en dan begint het spelletje natuurlijk met over en weer hossen…

      Like

Geef een reactie

