Overig

#5 Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Eén januari! Dat wil zeggen: HAPPY NEW YEAR EVERYONE! 😉
Maar dat houdt me niet tegen om ook iets online te zwieren! Maar, don’t worry, geen goede voornemens. Doe ik niet aan. We weten allemaal dat die toch weer vergeten zijn tegen het moment dat je terug nuchter bent.
Ergens op 4 januari dus.

Here we go!

Hé, het is oké…

  • om op Nieuwjaarsdag een hele dag in je onesie rond te hobbelen in huis.
    En geen reet uit te halen. Buiten bloggen dan…
    Wij doen niet aan de verplichte familiebezoekjes.

0dde25c726fb49ab1a915be1f7431533

  • … en om op poetsdag een hele dag niet uit je onesie te komen…
    Het huis was gepoetst. Meer dan dat kon je van mij niet verwachten.
  • … om als een klein kind te zitten janken bij ‘Marley And Me’.
    In mijn onesie.
  • … en bij ‘Hachi’.
    Ook in mijn onesie.
  • … om nu al te weten dat je minstens 4 maanden nodig gaat hebben eer je 2017 ergens invult in plaats van 2016.
    In mijn geval zal dat ergens in de zomervakantie zijn.
    Tegen dan geef ik het gewoon op en blijf ik in 2016 hangen.
    En waarschijnlijk ook in mijn onesie.

    Ik heb duidelijk iets met mijn onesie 😀

    kus

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

10 gedachten over “#5 Hé, het is oké…

    1. Hahahaha! 😀
      Maar effe serieus, heb je de Nieuwjaarsduik gedaan?! Hallo, zeg! Respect, mens! Mij krijg je nog niet eens zo ver dat ik zonder mijn 20 lagen kledij buiten kom met dit weer 😀
      Ik buig diep voor je 😉

      Liked by 1 persoon

      1. Ja, ik heb nu voor de 2e keer de duik gedaan. Deze keer was het wel koud maar eenmaal de kleren uit, os het ineens niet meer koud. Je gaat helemaal mee in de sfeer en stemming en het is echt een kick!! Volgend aar weer 😊😊

        Like

Geef een reactie

