Creativiteit

Cadeautjes op een persoonlijke manier inpakken

cadeautjes-op-een-persoonlijke-manier-inpakken-mrscurlyblog-wordpress-com

Hebben jullie al alle kerstcadeautjes gegeven? Of moeten jullie er, net als wij, nog een heleboel uitdelen?
Wij moeten er nog een sh*tload uitdelen. Daar zorgt Husband’s big ass family wel voor.
Love them to bits though.

En dan hebben we het nog niet over Nieuwjaarscadeautjes gehad. Dat komt er ook nog es aan.

Dit jaar ging ik voor een eenvoudige stijl van cadeautjes inpakken. Niet teveel frutsels, niet teveel bling bling, niet teveel werk. Gewoon… eenvoudig.
En ik moet zeggen dat ik deze manier tot nu toe de meest geslaagde manier vond.
En stiefdochterlief ook. I quote ‘Oh, da is supercool mee die kraaltjes!’
En als een 13-jarige puber da zegt, dan is dat ook zo. *duwt haar kroontje recht*

En eerlijk? Een uur bezig zijn aan één cadeautje inpakken dat nog diezelfde avond op 5 seconden zo goed als aan flarden wordt getrokken? Zèlfs voor mij is dat erover.

The really cool part? Cadeautjes op deze manier inpakken kan ook voor meer gelegenheden dan alleen maar voor Kerst! Denk aan verjaardagen, zomaar, …
EN ze zijn lekker persoonlijk met de kraaltjes! Degene die het cadeautje heeft gekregen kan ze achteraf nog hergebruiken voor een armbandje, sleutelhanger enz.
Ik loop toch over van het delen, hè 😀

dsc_0094

dsc_0095

dsc_0096

dsc_0097

dsc_0093

Ik kocht het bruine inpakpapier in de Flying Tiger voor €2 per rol, de kraaltjes komen ook van daar en kosten €1 per zakje en daar heb je dan het hele alfabet voor.
Ik moest wel al een halve pallet van die zakjes kopen, veel namen in mijn familie met een A en een E.
We zijn niet zo bijster origineel als het op namen aankomt, zie je 😀

De letter stempels komen van Hema. Ik heb geen flauw idee meer hoeveel ik ervoor heb betaald, ik heb ze namelijk al een tijdje. Maar het kan niet veel geweest zijn.
Anders had ik ze niet gekocht natuurlijk 😀
In de Flying Tiger hebben ze deze ook voor €5.

Het touw heb ik al eeeeeeeeuwen in huis. Vind je overal, zelfs tot in de grootwarenhuizen.

Zeg nu zelf, ze stonden toch leuk bij onze kerstboom, niet?
Voor de volle 5 seconden dan…

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

6 gedachten over “Cadeautjes op een persoonlijke manier inpakken

Geef een reactie

