Interieur & DIY

vtwonen posterboek: cadeautip. Ook voor jezelf.

vtwonen-posterboek-mrscurlyblog-wordpress-com

Vorige week was ik in het krantenwinkeltje in het dorp. En zoals jullie al konden lezen in mijn weekoverzicht ben ik helemaal gek op dat winkeltje.
Ze  hebben een immens aanbod tijdschriften en papierwaren. En laat ik nu net iemand zijn die verslingerd is aan die dingen.
Niet aan de roddelboekskes, die interesseren me geen reet, maar de woon- en interieurmagazines verslind ik als geen ander.
Mijn oog viel op het vtwonen posterboek. Het klein kind in mijn hoofd sprong op en neer al ‘hebben hebben hebbeuhhhhh’ kwelend.
En aangezien ik een firm believer ben van het in leven houden van die inner child (of inner idiot, hoe je wil), weiger ik dat verwende nest niks natuurlijk.
Meenemen dus, die handel!

dsc_0083

Meteen na thuiskomst zette ik een kop koffie en installeerde me om hem eens rustig te doorbladeren.
Ik had meteen al een probleem. Ik ging of m’n hele muur moeten behangen met al die posters of ik ging moeten kiezen.
Ik ben niet goed in kiezen.

De posters die erin zitten zijn stuk voor stuk leuk. En ze zijn ook nog eens op heel dik papier gedrukt. Blijvertjes dus.
Ook al ben ik walgelijk slecht in kiezen, toch heb ik er een paar van mijn meest favoriete uitgehaald 😉 :

dsc_0086
Deze is leuk om in te kaderen en aan iemand cadeau te doen! Of om op te hangen in de koters hun badkamer… misschien dat het helpt tegen hun ochtendhumeur.
dsc_0087
Ab-so-luut. Niks meer aan toe te voegen. 
dsc_0088
Deze is geweldig voor de koters! Of om naast mijn badkamerspiegel te hangen… want ik ben ook best een rock star (op pantoffels. En niet voor 10 uur ’s ochtends. Of na 10 uur ’s avonds).
dsc_0089
Meteen één van mijn meest favoriete diertjes die ik er ook in terug vind 🙂 
dsc_0090
Ain’t that the truth… Komt in de keuken. Naast de espressomachine. No doubt about it.
dsc_0091
Op mijn lijf geschreven. Zo goed als altijd in het zwart gekleed. En ja, dat is een kleur.

Uiteindelijk ging ik voor deze om maar meteen een plekje te geven:

dsc_0053

Deed me meteen aan onze bengels denken. Soms laten ze ons ons verstand verliezen, maar uiteindelijk is het toch altijd ons hart dat ze stelen…

Husband sloeg een fijn spijkertje in de muur en ik hing er een leuke paperclip uit de Hema aan. Kan ik nog des te makkelijker eens wisselen van poster 😉
Bijvoorbeeld als ze me weer eens het bloed vanonder mijn nagels halen, dan komt de ‘There’s not enough coffee in the world’ eraan.
Definitely.

Misschien is dit wel een heel leuk cadeautje voor iemand die je kent? Je weet wel, met die aankomende feestdagen. Als jij ook een familie hebt zoals mijn schoonfamilie waar elk een naam trekt en voor die persoon dan een klein cadeautje koopt… dit kan het misschien worden!
Tenzij je natuurlijk de naam van een getatoeëerde zeebonk trekt.
Maar voor die schoonzus die gek is op alles wat met interieur te maken heeft kan het wel een geslaagd cadeautje zijn 😉
Of je kadert één van de posters in en geeft dat cadeau…

Of je slaat al dat gedoe over en geeft hem gewoon aan jezelf cadeau.
Yes. Good thinking 😉

kus
Je kan me ook volgen op Facebook, Instagram en Bloglovin’!

7 gedachten over “vtwonen posterboek: cadeautip. Ook voor jezelf.

Geef een reactie

