Overig

Hé, het is oké…

he-het-is-oke-mrscurlyblog-wordpress-com

Hé, het is oké…

  • om naar de Action te gaan, een pak gevulde koeken te kopen en nog voor je de auto gestart hebt al een exemplaar binnen geschrokt te hebben.
    Het is zo goed als winter. Dan mag da.

99ab26f00f1ec05beaffb2b78beeb838

  • om kaassaus uit pakskes als voedzaam ingrediënt te zien bij het maken van het avondeten.
    We lopen nog steeds rechtop.
  • om de orthodontist van je kind best wel een lekker ding te vinden.
    Ook al is ie nog geen 25.
    En ben jij gelukkig getrouwd.
    Cougar anyone?
  • om als de tuinmannen komen om bomen in je tuin te planten, vlug naar buiten te lopen terwijl zij hun materiaal uitladen, om alle sh*t op je terras op te ruimen.
    You know, de rommel die er al 3 weken ligt en die je heel succesvol had genegeerd.
    Tot nu dus.

c86d782b7402f045c9f12a5e267c8296

  • om aangebakken rijst te serveren.
    Omdat jij meer aan het scrollen was op Pinterest dan aan het roeren in je pot.
    They didn’t even notice.

47c8d14f70ba49caa6db26748b107427

Zo zie je maar weer, we modderen allemaal maar wat aan, toch? Ook ik.;)

Heb je d’er ook één (of meer 😉 ), zet ze maar in de comments ↓! Dan zwier ik ze in de komende ‘Hé, het is oké…’ editie 😉

Oh, enneuh… hey, het is oké om dit misschien wel regelmatig terug te laten komen. Genoeg ‘aw f*ck’-moments hier 😀

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

3 gedachten over “Hé, het is oké…

  1. Haha die eerste, dat mag zeker! 😀 Kaassaus uit zakjes vind ik ook helemaal oke, doen wij altijd bij broccoli en bloemkool. Heel gezond dus 😉
    Ik vind het best oke om met deze donkere dagen een keer extra te snoozen, mocht ik iets te laat komen dan stond er zowaar file 😉 en ik vond het ook oke om de kerstboom al op te zetten op 25 november 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

