Overig

All you need is love… or new shoes

all-you-need-is-love-mrscurlyblog-wordpress-com

Vrijdagavond is het weer zover. Dan is het weer groot feest op Husband’s werk.
Dan is het terug het jaarlijks bal.
Geweldig.
Fun.
Leuk en gezellig.
Nog ne keer optutten. Jeej!
Maar vooraleer ik aan dat optutten en die fun kan beginnen moet ik ook altijd eerst een kleine quest ondernemen op zoek naar de perfecte outfit.
Dat vergeet ik nogal eens vaker.
Ik ben daar namelijk ook niet zo goed in.

De twijfel sloeg hier enkele weken geleden dan ook geweldig toe.
Welk jurkje? Koop ik een nieuw? Of sleur ik een golden oldie uit mijn kast?
Heb ik schoenen die op al mijn kleedjes passen? En wat als ik een nieuw koop? 
Oh nee! Wat met de handtas?!
First world problems anyone?

Na een halve nacht het internet af te speuren besloot ik eens goed zot te doen en niet 1, maar 2 nieuwe jurkjes online te shoppen.
Living on the edge heet dat.

Dit zijn ze:

Photo credits: Zalando (links: Vero Moda – rechts: Anna Field)

Twee geheel andere stijlen, I know. Maar het zijn net die twee stijlen waar ik me het best in voel tijdens een fancy avondje uit.
Alhoewel ik moet zeggen dat mijn lichte voorkeur uitgaat naar het rechtse jurkje.
Maar een back up is nooit slecht natuurlijk 😉

Oef, dat hadden we gehad! En een handtas die op beide jurkjes gaat, dat heb ik wel ergens liggen.
I made it! *vuistje*

Or so I thought… Schoenen. Er moeten nog schoenen onder.
Tenzij ik blootvoets op het bal wil toekomen natuurlijk.
Waar ze waarschijnlijk niet eens van zouden opkijken.

Neen, this momma goes all the way op zo’n avond en ruilt haar sneakers maar al te graag in voor high heels.

Check out these babies:

Photo credits: Spartoo

De zwarte pumps zijn prachtig door hun eenvoud. I love stilettos en scherpe toppen!
En de bruine zouden volgens mij prachtig  staan onder het Vero Moda jurkje. Net niet tè tuttig. Net wat dat jurkje nodig heeft.
En ze hebben strikjes. Daar hoef ik zelfs geen uitleg bij te geven.

En wat dan van deze?:

Photo credits: Sarenza

Ik vind het model van de linkse gewoon prachtig.
En het feit ze multi color zijn bied eindeloos veel mogelijkheden voor het combineren.

Maar mijn all time favourite is toch wel de rechtse.
Op. Mijn. Lijf. Geschreven.
Magnifiek werkje van Karl Lagerfeld.
Zou een geweldig vervroegd Kerstcadeautje zijn.
Wie zich geroepen voelt… 😉

Maar tijdens het snuisteren en snollen kwam er ook wat nostalgie naar boven.
Het waren niet alleen maar hoge hakken waar ik bij zat te kwijlen, maar ook bij deze:

Photo credits: Spartoo

Die groene? Ik had exact dezelfde in mijn puberteit. Menig nota in mijn schoolagenda werd eraan geweid (uniform kleuren waren blauw, wit en grijs. Go figure…), maar deze rebel weigerde ze te vervangen. Ik had weken, zo niet maanden gezeurd, voor groene Dr. Martens eer ik ze uiteindelijk kreeg. NO WAY dat die van mijn voeten afgingen. Al vielen alle tien mijn tenen eraf.

Welke ik nu zou kiezen? Dat ik het niet weet.
Allebei.
Zowel de groene als die lage licht blauwe.
Ja, zo hebberig ben ik dan wel weer.
Maar ook zo’n goede smaak heb ik ook.
Dan moogt g’u veel permitteren, vind ik dan.

Nu nog Husband overtuigen om ze allemaal te kopen.
Sint komt eraan, Kerst, Nieuwjaar, Valentijn, … redenen genoeg.
Als het aan mij lag, ze waren al onderweg naar yours truly, maar hij is een ander paar mouwen.
Misschien dat korting voor de Dr. Martens en voor de Karl Lagerfeldjes hem over de schreef trekken?
Pretty please, Husband?

Oh ja, en die handtas die op beide jurkjes gaat? Nope, blijkt dat ik die dus toch niet heb.
Wreed jammer… Moet ik daar nu ook nog voor shoppen 😉

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

dit-artikel-is-tot-stand-gekomen

2 gedachten over “All you need is love… or new shoes

Geef een reactie

