Overig

#30DayBlogChallengeNL: mijn favoriete outfit

30dayblogchallengenl-mijn-favoriete-outfits-mrscurlyblog-wordpress-com

Oh boy, moet ik daar nu outfit foto’s bij plaatsen?
Of zijn foto’s van de kleren aan de hanger ook gewoon goed?
Ik ben namelijk niet zo goed in het poseren. Ik trek altijd de meest walgelijke gezichten en de poses zijn ook nogal… euh geposeerd.

Eigenlijk zie je mij het meest in mijn ‘huisvrouwuniform’.
Dat wil zeggen: een jeans, en liefst eentje die al een beetje geleefd heeft en dus supermakkelijk zit, een shirt met daarover een comfy truitje en onder al die sexiness *ahum* afgetrapte All Stars of bottines.
En meestal vervang ik die jeans dan nog eens door een huispak-broek (ik vind mijn eigen woordenschat uit, da’s duidelijk) na het naar school brengen van zoonlief.
No worries, in de namiddag sta ik terug in jeans aan de schoolpoort.
Maar het is volgens mij maar een kwestie van tijd eer ik het eens vergeet en in trainingsbroek en op pantoffels aan die schoolpoort sta.
Ik moet het kind toch een goed verhaal geven om later aan zijn psycholoog te vertellen, hè.

20160715_082202
Dit dus: ripped jeans en een comfy shirtje met sneakers of All Stars onder. Alhoewel die sneakers niet zo makkelijk zitten. Maar het is wel één van mijn favoriete outfits.

Nu, voor een avondje uit zie je me niet zo de deur uitgaan.
Oh no, dan gaat deze momma all the way.
Afhankelijk van de gelegenheid dan.
Maar als we bijvoorbeeld een fancy feestje hebben, dan is een little black dress nog altijd mijn favoriete outfit.

In de loop der jaren heb ik al een heel arsenaal kleedjes verzameld.
Die allemaal samen stof hangen te vergaren in de kast. Niet zoveel fancy feestjes to attend dus.
En voor het occasionele ‘tooghangen met maten’ op zaterdagavond doe je nu niet bepaald je meest mooie jurkje aan.
Maar ondertussen heb ik toch wel eentje dat mijn all time favourite is ondertussen.

Twee jaar geleden had ik dit aan op het bal van Husband’s werk en ik voelde me beter dan best (klopt deze zin eigenlijk wel?)!
Het zit super goed, is licht van materiaal, het prikt nergens (heel belangrijk bij mij! Eén prikkend etiketje of iets anders en het komt de kast niet meer uit) en bovenal, ik voelde me er supervrouwelijk in.

Ik heb niet echt een idee meer waar ik het vandaan heb, wat ik wel nog weet is dat ik het besteld heb via internet en er walgelijk lang op heb moeten wachten.
Maar het was het wachten meer dan waard.
Dat bewijzen de complimentjes wel die ik krijg als het arme dingetje eens terug het daglicht mag zien.

Geen foto van mij in het kleedje. Ik was te lui om mijn benen te scheren.

Sinds 2 weken vereerd dit exemplaartje ook mijn kleerkast met haar aanwezigheid:

anna-field-zalando
Heel duidelijk ik niet op de foto.

Toen het thuis werd afgeleverd moest ik het dus passen. Ik weet nu al dat dit mijn nieuwe favorietje wordt.
Ik wou het gewoon niet meer uitdoen.
Het zit zalig en ik vind het een prachtexemplaar ♥

Voor de ‘tooghang-avonden’ ga ik steevast voor een skinny jeans (in whatever kleur, maar meestal zwart), met een leuk shirtje of blouse op, meestal eenvoudig, en een statement necklace.
Daaronder of leuke platte schoenen of killer heels.
Keuze genoeg in mijn persoonlijke schoenenwinkel hier thuis #shoeaddict

En voor een dag thuis trek ik het liefst mijn onesie aan. Trekt op niks en Husband zijn goesting is waarschijnlijk meteen over als ik die badkamer kom uitgehuppeld, maar who gives a crap. ’t Zit zalig, zo’n ding.
En in mijn ogen is dat een outfit.
Waar je niet mee uit de deur komt welteverstaan.
Alhoewel er hier in het dorp zijn die daar anders over denken.
Zo ver reikt mijn liefde voor mijn onesie nu ook weer niet.

Mijn liefde voor lijstjes blijkbaar wel.
Het moest een artikel worden over ‘Mijn favoriete outfit’. Enkelvoud dus.
En toch slaag ik er maar weer in om er meerdere in te proppen.
Rebel.

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

11 gedachten over “#30DayBlogChallengeNL: mijn favoriete outfit

  1. Vind je outfit op de foto ook erg leuk. Tommy ziet mij ook het liefst in een jeans, gewoon simpel en sexy mooi vind hij het. Hij houdt niet van te veel poespas. Vind ik niet erg want jeans met sneakers zitten ook gewoon het lekkerst 😀

    Liked by 1 persoon

    1. Tommy heeft smaak 😀 Het is ook zo, hè, ik vind dat eigenlijk ook best wel sexy, hoor. Zo’n jurkje met hakjes onder is wel eens leuk, maar geef mij toch maar een good old jeans met comfy sneakers onder 😉

      Like

Geef een reactie

