Overig

Mijn hardloopverhaal.

20160927_095311

Iets meer dan een week geleden kreeg ik een mailtje van Nicole van Ren mama ren! of ik wou meedoen aan een interview voor de rubriek ‘Rennende moeders’ op haar blog.
Vaneigenst da!
Avec plaisir!

Zo gezegd, zo gedaan en enkele dagen later stuurde ik netjes mijn antwoorden door naar Nicole.

Dit zijn de vragen die ik voorgeschoteld kreeg:

  1. Kun je iets over jezelf vertellen: wie ben je, leeftijd, leeftijden kinderen.
  2. Hoe ben je begonnen met lopen? Hoe oud was je toen?
  3. Waarom begon je? Was er een bepaalde aanleiding?
  4. Waar loop je het liefst: in natuur gebied of liever in de stad?
  5. Hoe vaak loop je?
  6. Hoe zie je je toekomst als hardloopster?
  7. Loop je alleen of in een groep? Of beide? Wat zijn de voordelen van alleen lopen en wat zijn de voordelen van een groep. Zijn er ook nadelen te noemen?
  8. Wat motiveert je om te gaan hardlopen? Wat drijft je?
  9. Maak je verschil tussen lichamelijke en psychologische redenen om te lopen?
  10. Wat betekent hardlopen voor jou?
  11. Zie je parallellen tussen hardlopen en moeder zijn?
  12. Kun je hardlopen gebruiken in je moederschap?
  13. Leer je je kinderen ook hardlopen? Waarom wel/ niet?
  14. Raad je het je kinderen aan?
  15. Loop je met ‘gadgets’? Zo ja met welke? (mobieltje, iPod, hartslagmeter etc.)
  16. Doe je mee aan wedstrijden? Waarom wel of waarom niet?
  17. Wat betekent deelname aan wedstrijden voor jou?
  18. Ga je ook echt voor een prijs?
  19. Loop je op muziek? Waarom wel, of juist niet?
  20. Draag je ook looprokjes? Waarom wel of juist niet?
  21. Vind je loopschoenen kopen leuk?
  22. Is er iemand die je inspireert om te gaan hardlopen? Een voorbeeld?
  23. Heb je favoriete boeken over hardlopen?
  24. Lees je het tijdschrift Runner’s World? Waarom wel/waarom niet?
  25. Favoriete sportschoenen?
  26. Heb je een boodschap voor moeders die willen gaan hardlopen?
  27. Alles wat belangrijk is, maar niet gevraagd.
  28. En heb je misschien een foto die we er bij mogen plaatsen?

De antwoorden kan je hier lezen! (Klik, klik, klik 😉 )

Maakt dit me nu officieel een ‘hardloper’?
Een ‘rennende moeder’ was ik al… zij het met een iets andere betekenis 😉

kus
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

2 gedachten over “Mijn hardloopverhaal.

  1. Leuk artikel! Ik begon met hardlopen toen ik zo’n 30 jaar oud was. Dus loop inmiddels al meer dan 25 jaar! En ik loop nog steeds. Jouw antwoorden zouden de mijne kunnen zijn. Zit nu nog beetje met een blessure maar wil ook langzaam weer naar de 10 km. Overigens loop ik met Runkeeper…

    Groet, Conny
    Papillon60.blogspot.nl

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

