Leven, liefde & gezin

Maandoverzicht: Augustus

Maandoverzicht augustus - mrscurlyblog.wordpress.com

Oh my… 5 september en nog geen maandoverzicht.
Het nieuwe schooljaar doet wat met een mens.
Ben ik nu de enige die hopeloos achter zit met vanalles en nog wat? En neen, niet alleen poetswerk.
Dat zou al eens bewust kunnen zijn op dit moment.
There is clearly something very wrong with me.

Ok, waar zat ik? Blablabla. Maandoverzicht. Ja, dat was het.
Wat staken wij zoal uit de voorbije maand?
Een beetje vanalles en nog wat 😉

We deden wat van sporten (ja, toch wel). In de vorm van lopen (tot zelfs in de regen. Zot mens dat ik ben) en yoga (working on that ass).
En wandelen. Want ook dat is een sport. Daar zorgt die obesitas-hond die er bijna je arm afrukt wel voor.

sporten - aug. - mrscurlyblog
Foto credits 1ste foto: eleyoga.be 😉

Valt onze daguitstap die Husband en ik maakten naar Parijs ook onder sporten?
Ik vind van wel. Er werden serieus wat kilometers afgelegd die dag met die korte beentjes van me.
En die van hem.
Maar we maakten er weer een onvergetelijke dag van. Van alle keren dat we er al geweest zijn (van enkele dagen tot daguitstappen) was deze het meest memorabele.
Waarom? Ik weet het niet precies. Een gevoel.
Ik denk dat we het dagje pure ontspanning hard nodig hadden.
Meer moet dat niet zijn. 😉

DSC_0011

Ook onze koters gingen de sportieve toer op.
Het voetbalseizoen startte voor zoonlief (is het heel erg als ik dat niet zo heel erg leuk vind?) en stiefdochterlief trok er een weekje op uit voor een ponykamp.
Het kind liep een week na thuiskomst nog te slapen.
Of het zijn de aanstormende puber-hormonen. Kan ook.
Ook al hoop ik van niet.

Na al dat gesport vonden we het terug tijd worden voor wat leute en ontspanning.
We installeerden onze konten voor een ouderwetse, gezellige BBQ met al onze buren (sorry, vegetariërs, maar er werd een minimum van 3 stukken vlees per persoon opgelegd) en trokken richting good old Ghent voor de Patersholfeesten.
It will always be my town.
Nachtenlang heb ik er doorgebracht. Al wankelend op mijn stiletto’s.
En verwoede pogingen ondernemend om ze van tussen de friggin’ kasseien te prutsen.
Menige lievelingspump werd er geruïneerd.

20160814_171503
This very fine man was my date for the night.

Ook Walibi en Bobbejaanland stonden op het lijstje. Ook daar lieten we ‘onzen stempel achter’.
Een mens moet zich overal gekend maken, toch?
Positief of negatief.

2016-08-29 19.50.37_wm
Husband zijn hand bijna gebroken en pipi in de broek. En broertje op de achtergrond vond het allemaal zeer grappig.

We staken ook onze My fairy garden in elkaar die we hadden gewonnen bij Mamaliefde.nl.
Het ding bezorgt ons allemaal nog een lach op ons gezicht iedere keer we het passeren.
En het plantje wordt nog even hard gepest.
Het kan er blijkbaar tegen. ’t Is een taai.
Respect.

My fairy garden 12

Op de blog was ik iets rustiger, het nieuwe schooljaar dat er zat aan te komen zat daar voor iets tussen.
Ondertussen zitten we al met eentje in het middelbaar (we’re getting old. Very old. Husband dan. Ik niet).

2016-09-01 07.54.03_wm
Toch maar papa meenemen op de eerste schooldag…

2016-08-26 16.56.06

En het werd uiteindelijk wel stilletjes aan tijd dat het terug school was.
Zoonlief werd wat onrustig en plotseling was ik een ‘Stom mens’. Wat helemaal niet klopt.
Ik ben namelijk een cool mens.
Volgens Husband werd ik dan weer onrustig. Maar dat was alleen maar omdat ie me de bankrekening zag plunderen in den Ikea.
En volgens mèzelf had de vakantie lang genoeg geduurd, want plotseling stond ik bovenaan een laddertje te balanceren om ons veredeld afdak te schilderen.
Zotjes.

20160806_151206
Stairway to heaven? Of was het hel?

Maar ik sloot de maand af terwijl ik mezelf hoogst nuttig maakte: met geld te spenderen aan schoolspullen.
’t Was dus voor een ander èn voor de economie.

Screenshot_2016-08-31-16-23-49

September, bring it on!

kus

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

Geef een reactie

