Overig

#30DayBlogChallengeNL: TV-programma waar ik aan mee zou willen doen en 5 bloggers die ik volg.

30-Day-Blog-Challenge-NL-1-768x768

Hoppa, de 4de editie van de #30DayBlogChallengeNL!
En ik zwier er meteen numéro 5 ook maar bij 😉

TV-programma waar ik aan mee zou willen doen.

Aan welk tv-programma zou ik willen meedoen?
Tja… ik weet het niet zo goed. Een paar eigenlijk 😀 Voor verschillende redenen. Bear with me…

Den eersten: Temptation Island.
I know. Billenklets.
Wie wil er daar nu aan meedoen?! Moedwillig je relatie op het spel zetten?!
Misschien omdat den Husband en ik, iedere keer we ernaar kijken, zoiets hebben van: ‘Moesten wij daar zitten, we zouden ze wel ne keer tonen hoe ge da spel moet overleven!’
Wij tweetjes zouden zorgen voor de meest boring editie ever.

Alhoewel. Tè zeker van je stuk zijn is misschien ook niet goed. You never know, hè. Zie dat er toch één of andere dellebel-met-op-en-neer-wippende-C-cup tussen zit die Husband over de schreef krijgt…
Dan sta ik daar maar mooi met mijn onbestaande A-cup.
Op wie zou ik dan het meest kwaad moeten zijn? Op haar, hem of op mezelf? After all, ik zou de kat bij de melk gezet hebben.
Ok. Ander onderwerp. Ik leef me teveel in. En nu word ik boos om iets dat er niet is. Mmmm… straks toch maar eens een gesprekje voeren met Husband over een hypothetisch voorval.

Next on the list: Help, mijn man is een klusser.
Neen, Husband, don’t worry, ik sta nog niet aan de rand van een zenuwinzinking.
Nog niet.
Het mannetje hier doet keihard zijn best om de verbouwingen rond te krijgen. En dit te combineren met een full time job èn ons gezin.
Geen klachten dus.
Ik zou de hele boel dus geweldig goed faken.
Doen alsof hij de boel allemaal maar de boel laat en dat ik daar ‘oooooo zoooooo van afzie’ om dan alles lekker te làten doen terwijl ik mezelf en de koters ergens in de watten laat leggen.
Allemaal netjes op voorhand afgesproken met Husband natuurlijk.
Yes, good plan.

En het laatste programma: Zo man, zo vrouw.
Kennen jullie het (voor mijne Nederlandse medemens 😉 )? Met den Jani Kazaltzis.
Het is nu niet alsof Husband en ik de bal helemaal misslaan wat betreft stijl en/of mode (althans, volgens mij toch niet, wij zijn hippe ouders die zich best wel modern, maar toch naar leeftijd kleden *vuistje*), de enige reden waarom ik eraan zou meedoen is voor Jani.
I love that dude. I really, really do.
Ik vind hem gewoon tè schattig, grappig, lief en tegelijkertijd lekker sarcastisch, …
Ik zou me helemaal uitleven met die kerel tijdens de opnames!
Dringend nood aan een (grappige/sarcastische) homo-vriend dus.

Next!

5 bloggers die ik volg.

Ook zo’n moeilijke. Ik volg er zoveel! Op Boglovin’ volg ik er zo’n 178 en op Instagram zo’n 205.
Zien jullie trouwens wie ik volg? Ik heb daar geen flauw idee van. Wat een oud wijf ben ik toch, helemaal niet zo mee met die dingen (maar voor de rest best wel hip, hoor).
Indien ja, neem eens een kijkje! Er zitten echte pareltjes tussen!

Nu, om er 5 te kiezen was niet zo evident. Als je er zoveel volgt heb je er veel die je dagelijks leest. En graag leest.
Ik heb er dan maar degene uitgekozen waar ik echt wel heel regelmatig op ‘terug te vinden ben’ en waarvan ik bijna bij ieder artikel iets herkenbaar terug vind, zij het dezelfde humor, smaak, gevoel, emotie, zin voor eten en ga zo maar door.
Check ze zeker eens!

Hare Maristeit: kleur, kleur en nog eens kleur! Maar ook een kick ass vrouw die geen blad voor de mond neemt en al eens durft te vloeken. Houd ik van. Ik vertrouw vrouwen die nooit vloeken niet.
What are you? A Stepford wife?! Niemand kan dat volhouden. Punt.
Op haar blog vind je berichten over vanalles en nog wat, gaande van recepten, berichten over haar (altijd fancy gekleurde) interieur, over haar koters, …
You’ll love it!

Daily cup of blablabla: een even grote kick ass dame als Maris van Hare Maristeit is Nesrin van Daily cup of blablabla.
Deze 2 dames waren beiden één van de eerste blogs die ik begon te volgen en ik denk dat dat zo zal blijven. They’re keepers.
Bij ieder bericht die Nesrin post is er altijd wel minstens één bepaald iets dat me een glimlach op m’n smoel bezorgt. Heel belangrijk de dag van vandaag.

Early up and running: deze blog is van Kim en Paul, een jong koppel met jonge kindjes die op hun blog schrijven over het leven van alledag en dus ook, zoals de naam verklapt, over lopen.
Een mega tof en sympathiek koppel die met een goed gevoel voor humor hun blog lekker vol schrijven!

Op Mijn kladblog schrijft Marion over haar psychische problemen en haar chronisch ziek zijn. Maar ook over zoveel meer.
De dame achter de blog is een ijzersterk mens (althans, dat vind ik toch) die mij keer op keer bewijst dat een mens zoveel meer aankan dan hij zelf soms zou denken.
Ze heeft me al meer dan eens geïnspireerd. No sh*t.
En ook al levert ze een sterk gevecht, ze blijft lachen, stralen en immer optimistisch. Ik buig diep voor zulke mensen.

Ik ben altijd op zoek naar lekkere gerechtjes.
En het liefst gerechtjes waar ik geen 3 uren voor in m’n keuken moet staan.
En die de koters ook nog willen binnen houden.
Al meer dan eens heb ik receptjes gevonden op de blog van Marijke: Easy daily food.
Iedere keer weer tover ik een superlekker en eenvoudig gerecht op tafel als ik één van haar receptjes uitprobeer!
En die de koters ook lusten 😉
Aanradertje dus!

Neem zeker eens een kijkje op de blogs!
En ken je d’er nog waar een lekker ketterende dame of heer achter zit, let me know! 😀

It’s a wrap!

kus
Je kan me ook volgen op Bloglovin’Instagram en Facebook!

 

Geef een reactie

