Overig

#30DayBlogChallengeNL: mijn favoriete quotes.

30-Day-Blog-Challenge-NL-1-768x768

Ik hou van quotes. Of gezegdes. Of….
Maakt me niet echt uit hoe je het allemaal noemt, als ik me erin kan vinden, als het past bij ons leven, ons gezin of het me aan het lachen brengt, dan wordt die toestand opgeslaan op m’n pc en/of smarthphone.
M’n Pinterest bord ‘Quotes & Poems’ staat er bomvol van. (Doet me er trouwens aan denken dat ik die sh*t eens moet ordenen….)

Het liefste van al zou ik een ‘quote-muur’ hebben in ons huis.
Je weet wel, zo’n stukje muur waar je je favoriete quotes aanhangt met fancy washi tape en die je kan wisselen naargelang je mood of levensfase.
Tot nu toe heb ik nog geen stukje muur gevonden waar het zou passen.
Tips om iets gelijkaardigs uit te werken zijn dus altijd welkom!
En Husband, als je dit leest: als jij een stuk muur in ons huis weet waar dit zou passen, let me know 😉

Nu, over naar de orde van de dag…
Het is niet makkelijk om mijn favoriete quotes te verzamelen, ik heb er namelijk zoveel.
Maar ik heb m’n best gedaan en dit zijn ze!

  1. ‘The most courageous act is still to think for yourself. Aloud.’
    Zou van Coco Chanel moeten zijn.
    In de wereld waarin we nu leven is dit niet zo eenvoudig. Je wordt namelijk nogal snel afgerekend op je mening. Als je al überhaupt een eigen mening ‘mag hebben’. Daarom dan ook dat deze quote me zo aanspreekt, het is inderdaad verdomde moedig.
  2. ‘Home is wherever my bunch of crazies are.’
    Deze zag ik ooit eens passeren op het internet en is me altijd bijgebleven. Simpelweg omdat mijn 4 huisgenoten perfect kunnen omschreven worden als ‘my bunch of crazies’.
    In mijn vorig stukje ivm de 30DayBlogChallenge lees je er meer over. Klik, klik, klik!
  3. ‘Men may have us at our knees, we sure as hell have them at their balls.’
    Bwahahaha! Komaan, toch te goed om te laten liggen, niet?
    Deze komt eigenlijk gewoon uit SATC. Samantha Jones-gevalletje, duidelijk.
    Het is altijd blijven hangen. Ik vond (en vind hem nog steeds) hem zo grappig!
    En er schuilt wel een beetje waarheid in ook 😀
  4. Spreekt voor zichzelf…. 😉

Here's to strong women.May we know them.May we be them.May we raise them. (1)

5. Ik denk dat de duivel himself soms een stevig potje zit te janken in mijn geval. Uit pure wanhoop.

Be the kind ofwomanthat when your feet hitthe floor each morningthe devil says-Oh crap, she's up.- (3)

6. Iets waar ik een klein jaartje geleden mee begonnen ben: alleen maar de mooiste stukken blijven bewaard in ons huis. Of de stukken die echt nuttig zijn. Al de rest vliegt gewoon, zonder pardon, buiten. En het geeft een zalig opgeruimd gevoel in m’n hoofd ook…

Have (1)

7. Yep. Een waarheid als een koe. Gewoon blij zijn met wat je hebt. Niet meer, niet minder. En je hebt geen idee hoe rijk je je dan voelt!

I make myselfrich by making my wants few (1)

8. ’t Kan altijd erger!’ is iets dat je me regelmatig hoort zeggen. Hoe erg het soms kan lijken, iemand anders heeft het vast nóg slechter dan jou…

2ae876eefd0321eb61ff8c57051365f9

9. Gewoon loslaten. Laat die sh*t gaan. F*ck it. Het gevoel van vrijheid dat je dan ervaart… onbetaalbaar!

9eebe110a67d9cb7e4530ae75f3965f6

10. Deze is echt wel van toepassing in ons nieuw samengesteld gezinnetje. Ik heb een torenhoog respect en een onmetelijke liefde voor Husband alleen al voor wat hij allemaal doet voor mijn zoontje. After all, hij MOEST dit alles niet doen, hij heeft ervoor GEKOZEN. Een sterke man, die Husband van me, in iedere zin van het woord…

c42a92e2099b267d34957f9622f9b796

11. Had iemand me 10 jaar geleden gevraagd hoe m’n leven er nu zou uitzien, ik zou iets heel anders beschreven hebben, denk ik. Maar het leven dat ik nu heb is het leven dat ik, volgens mij, nodig heb. En dat die gekken van me nodig hebben. Op de één of andere manier ben ik terecht gekomen op de plek waar ik moest terecht komen.

f9a717ffa2d939b3006719fb8746f5e2

Zo, dit waren ze!

Heb je zin om ook jouw favoriete quotes te delen of om mee te doen met de #30DayBlogChallengeNL? Breng dan snel een bezoekje aan haremaristeit.nl, daar vind je alle info!

En aarzel niet om jouw favoriete quote hieronder te delen! Misschien krijgt ie dan wel een plaatsje aan m’n toekomstige quote-muur 😉

kus

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

Een gedachte over “#30DayBlogChallengeNL: mijn favoriete quotes.

Geef een reactie

