Leven, liefde & gezin

Maandoverzicht: Juli.

Maandoverzicht juli - mrscurlyblog.wordpress.com

Aaaaah, juli, de eerste maand van de zomervakantie! Niks moet meer, alles mag. Zalig.
De eerste daagjes vakantie werden ingezet en we mochten beginnen aftellen naar dat oh zo welverdiende reisje.
En de zon scheen. Alhoewel… de trut liet zich precies niet al te veel zien de voorbije weken.

Wat haalden wij allemaal uit de voorbije maand? Scroll gerust verder! 😉

We zetten de maand ‘kindloos’ in.
De eerste  2 weekjes gingen horror en thriller naar hun moeder en terror naar z’n vader.
Je leest er meer over hier.
Neen, het went nooit en het is iedere keer weer een hel waar we doorgaan (nu terug het geval, want ook de eerste 2 weken van augustus moeten we ze missen), maar we gebruikten die dagen voor zaken die anders zo goed als onmogelijk zijn met drie jengelende koters aan je broek.
Love them to death though.

Het was ook de maand van de solden! Hip hip hooray! Waar is die credit card?!
En waar zijn nu al die centen naartoe?!
Husband en ik trokken richting Hasselt en ik ging ook nog eens Gent onveilig gaan maken met een vriendin.
Weer veel te veel geld uitgegeven en veel te veel brol gekocht.
Soit, die brol hebben we nodig, you know.

aankopen
Die kussentjes… die kon ik echt niet laten liggen. Veeeeeel te schattig! (H&M home) De kroon en wasknijpers zijn dan weer completely useless en veel te kitscherig, maar who cares. Kleur mag. Neen, MOET! En de outfit die ik aanheb? Maar één van de velen… Ik had echt niks meer om aan te trekken. *ahum* (Primark). De zwarte schoentjes daarentegen passen bijna. In de winkel zaten ze goed, de dag erna (thuis) kreeg ik er amper mijn voeten in. Ja, ik kan dat.

Zie je trouwens die concealer op de foto hierboven? Tip van mij aan jou! Het is een geweldig product dit. Geen kringen of wallen meer te zien.
We hebben ALLEMAAL dat spul nodig.

20160707_110516
Waar zijn die wallen en kringen??? I know, right?! You’re welcome 😉

We vierden ook Husband’s 42ste verjaardag op 9 juli.
Wil dat dan zeggen dat hij nu tot de ‘middelbare leeftijd’ behoort?
Bwahahaha!

20160708_202202
Daar hoort lekker eten bij! En misschien ook wat concealer?
Eindresultaat 3 - mrscurlyblog.wordpress.com
En een mooi kaartje mag ook niet ontbreken natuurlijk! Deze maakte ik zelf. Wil je weten hoe? Je leest het hier.

Datzelfde weekend voelden we ons terug eventjes 20 jaar op TW Classic.
We bewonderden de pracht van Lana Del Rey. Maar werden een beetje teleurgesteld door het rolletje van truttemie waar ze constant in terugviel.
Tip voor Lana: het TW-publiek apprecieert dat niet zo.

20160709_200556

Maar den Bruce (Springsteen that is) maakte het dan weer dubbel en dik goed!
Man (en vrouw 😉 ), ik ben er nog steeds ondersteboven van!
Wat een vent.
Je leest er meer over hier.
De dag erna voelden we ons geen 20 meer, maar eerder 50.
Ook ik.

1577291

Naast al dat geld smijten, eten en feesten werd er ook nog gesport en gewerkt.
Zo liep ik me weer de benen vanonder m’n lijf…

Screenshot_2016-07-11-12-22-36
Eén van m’n loopjes. En meteen ook m’n verste. Lang geleden dat ik nog aan die afstand raakte. Ik bleef al een tijdje op de 16,5 km hangen. Husband hobbelde ergens achter me aan.

… en staken we deze mega-fantastische-geweldige-übermooie krukjes/tafeltjes in elkaar.

krukjes 10 - mrscurlyblog.wordpress.com
Allé ja, Husband stak ze in elkaar. Ik gaf instructies en zat wat mooi te wezen. Of toch een poging tot.

Hoe we dat hebben gedaan, lees je hier.

Dan was er genoeg gewerkt.
Terug tijd voor ontspanning, vonden we.
We trokken eropuit met Husband’s ouders naar abdij De Achelse Kluis, ergens in ‘den Limburg’…

Achelse Kluis
Ik vond er mijn soortgenoten en Husband kreeg er een eigen hok.

… en nadat we terug allemaal herenigd waren vertrokken we op reis!

DSC_0144 - kopie

Maar meer daarover later 😉

Terwijl we in Italië zaten vierden Husband en ik ons zesjarig samen zijn.
Geen schonere plek dan daar om dat te mogen vieren!
Proficiat, Husband, g’houdt het al 6 jaar uit met mij. Of is het andersom?

20160720_193729
Ik werd er verrast met deze prachtige ring met Afghaanse edelsteen in. Ik smelt voor zulke dingetjes.

Nadat we Italië ‘byebye’ zeiden en België terug ‘hallo’ was het weer tijd voor wat andere primeurs.
Chanel mocht voor de eerste keer naar de kapster…

20160729_174146
Gepimpte hond.

… en ging stiefdochterlief voor de eerste keer mee naar de yoga!
Kregen we meteen één van de zwaarste sessies voorgeschoteld. Ze deed het toch maar mooi! Kick ass wicht, die stiefdochter van me. Als ik niet beter wist, ik zou gaan denken dat het één van mij is 😀

713fe9b40307735b3ea2cc222cdfaa44

Net zoals iedere andere maand maakten we onszelf weer compleet belachelijk (has it ever been different?).
En deelde ik dat met plezier op sociale media.
De familie Desnyder, brengt zichzelf met plezier ten schande ter uwer blijdschap.


Om de maand af te sluiten trokken we nog eens richting dierenpark Planckendael voor een dagje den aap uithangen…

… en maakten we een rustige wandeling in het Provinciaal Domein hier bij ons in de buurt in Leuven.
Tot de koters en Husband op het lumineuze idee kwamen om een f*cking roeiboot te huren en op de vijver te gaan dobberen.
‘Maar dat is gezelleuuuuuuuh!!!!!’
No, it’s not. Da spel kan kantelen met ons 5 erin en dan hang ik vol met groene smurrie en die sh*t krijg ik de eerste 10 dagen niet uit die rattennest op m’n hoofd.

Zie je de horror achter m’n lach?

Oh, en ik begon ook aan de #30DayBlogChallengeNL, opgestart door Maris van haremaristeit.nl.
M’n eerste vind je hier.
Doen jullie ook mee? Want dat is gezelleuuuuuuuuhhhh!
Zonder kans op groene smurrie dan.

kus

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

3 gedachten over “Maandoverzicht: Juli.

Geef een reactie

