Overig

#30DayBlogChallengeNL: bring it on! (Belgische versie ;))

30-Day-Blog-Challenge-NL-1-768x768

Maris van Hare Maristeit, een kick ass woman die ik al een tijdje volg (allé ja, haar blog, hé. Ik zit nog niet met stalkersneigingen) kwam onlangs met deze challenge op de proppen.
Reden? Komkommertijd in het bloggerswereldje. Of gewoon geen inspiratie.
Dus maakte ze een lijst met onderwerpen waar je lekker luchtig over kan bloggen!
Gedaan met die inspiratieloze dagen!
Praisssssssse Maris!

Aangezien de voorbije twee weken gevuld waren met heel veel koterdingen en onze zomerreis, heb ik nog niet veel tijd gehad om te bloggen en ben ik momenteel een beetje ‘blèèèèh’.
Er komt niet veel uit.
Wel veel ideeën in dat vreemde hoofd van me, dat wel. Maar ik krijg het niet op papier.
Of scherm zo je wil.
Ik zit nog teveel in ‘we gaan op vakantie-modus’, vrees ik.

Of ik ze alle 30 ga uittypen, weet ik nog niet. Maar er zitten er alvast een heleboel tussen die me leuk lijken om iets over te vertellen.
Of in mijn geval: een eind weg te lullen.

Vandaag dus de eerste: de naam van mijn blog! 😉

logo kroonMrs. Curly (and her bunch of crazies).
Best een mond vol, he?
Tja. M’n ouders zeiden altijd ‘Bij ons Anneke is uwe mond sebiet gevuld’. (Vlaams voor ‘ze dient iedereen snel van antwoord’ 😉 )
Dan kan je niet echt een korte naam hebben, vond ik.

Maar Mrs. Curly is ook goed, hoor 😉 Ik vond alleen dat die gekken waar ik mee samenhok ook wel een plekje verdienden in de titel van mijn blog. Ze komen er namelijk ook vaak in voor.

Van waar komt ‘Mrs. Curly’?
Die ‘Mrs.’ komt simpelweg omdat Husband en ik onszelf (en elkaar) altijd Mr. and Mrs. noemen.
Voor de één of andere vreemde reden die ik zelf eigenlijk nog steeds niet weet.
Volgens mij is het van ‘in den tijd’ juist na ons trouwen dat we het zo speciaal vonden om plotseling als Mijnheer en Mevrouw Desnyder door het leven te gaan.

Maar niet alleen wijzelf, maar ook anderen refereren vaak naar me als Mrs.
I have absolutely no idea why.

De ‘Curly’.
Obvious.
Die nest haar op m’n hoofd dat veel te vaak in een identiteitscrisis zit.
Maar over het algemeen besluit om wild alle kanten op te springen in krullerige vorm.

And last, but definitely not least: ‘and her bunch of crazies’.
Husband en onze koters.
Mijn bende gekken, nutcases, buffels, wilden, koters, zotten etc.
Maar ook mijn alles.
Normaal zijn we verre van. En die 4 (incl. Husband) die hier de hele dag rondrennen spannen de kroon.
Ik kan er nog mee door.
Vandaar: ‘my bunch of crazies’.

Ook zag ik ooit eens een afbeelding waarop stond ‘Home is wherever my bunch of crazies are’. Die is altijd blijven hangen.
Het voelde direct als mij. Als ons.
Ik twijfelde dus niet om hen er ook bij te voegen in de naam van de blog 😉

Zozo. Moest het je nog niet duidelijk geweest zijn waar ik in godsnaam die pokke-lange naam vandaan haalde, dan is het dat nu vast wel 🙂

kus

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

 

 

 

 

12 gedachten over “#30DayBlogChallengeNL: bring it on! (Belgische versie ;))

  1. Wat leuk dat je ook mee doet!! Er doen echt veel mensen mee! Super gezellig 🙂 En ik vind je blognaam ook heel leuk! Bij mij blijft ie goed hangen in ieder geval.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

