Creativiteit

Vaderdagprintables: zelf kaartjes maken.

Vaderdag printables (1)

Op zondag 12 juni is het weer zover, dan zetten we de papa’s eens extra in de spotlights!
Het is dan namelijk vaderdag. In België althans.
Als ik me niet vergis is het in Nederland een weekje later, niet?
En binnen België is het in Antwerpen ook op een ander moment.
Wat een vreemd volkje zijn we toch, he, wij Belgen?
Of zijn het de Antwerpenaren die vreemd zijn? 😀

Ieder jaar weer is het walgelijk moeilijk een cadeautje te kiezen voor Husband. Wat geef je iemand die alles al heeft?
Het verwend nest.

Een kaartje daarentegen is geen probleem! Dat maak ik zelf wel. Maakt het des te unieker 😉
En terwijl ik dan toch bezig was, heb ik er een hele sh*tload gemaakt, je weet maar nooit… misschien kan ik er een ander ook een plezier mee doen 😉

Hier komen ze!

Vaderdag printables (2)Vaderdag printables

 

Downloaden is heel eenvoudig: simpelweg op de link van de printable naar keuze klikken (vind je hieronder), opslaan en printen!

Achter iedere geweldige vader staat een geweldig kind. Dat ben ik. Just sayin’
Any man can be a father, it takes someone special to be a dad – pdf
Een heel fijne vaderdag! – blauw – pdf
Een heel fijne vaderdag! – snor – pdf
Een heel fijne vaderdag! – ster – pdf
Een heel fijne vaderdag! – zwart – pdf
Favoriete kind – pdf
I already have a hero, I call him dad – pdf
Jij betekent de wereld voor mij! – pdf
Papa, met jou zit het altijd snor – pdf
World’s greatest farter! I mean father – pdf

Ik heb ze standaard in de afmetingen 12×12 en 14×9.5 gemaakt. Geen extra kosten dus als je ze zou willen versturen 😉

Ik printte de mijne uit op fotopapier en kleefde ze op kraft cards die ik kocht in de Action voor geen geld.
Toch wel heel blij met het resultaat 😉

Vaderdag
Het eindresultaat!
Vaderdag 3
Kraft cards van Action

Zo… print, knip, kleef, veel plezier en vooral: vergeet die mannen niet in de watten te leggen op Vaderdag! Voor 1 keer willen we dat wel es doen 😀

kus

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

 

6 gedachten over “Vaderdagprintables: zelf kaartjes maken.

Geef een reactie

