Creativiteit

Moederdag printables

Moederdag printables!

Zondag 8 mei is het zover, dan zetten we onze mama’s nog eens extra in de bloemetjes!
Op zo’n dag willen we allemaal nog eens extra tonen hoe graag we hen zien en wat ze voor ons betekenen. We gaan ons even te buiten aan bloemetjes, cadeautjes en een eventueel zelfgemaakte creatie voor de creatievelingen onder ons (trust me, dat zijn de cadeautjes die nog altijd het leukst zijn, zelfs voor mijn moeder, die een dochter van 32 – me! – en een zoon van 28 heeft 😉 ).
Maar vergeet ook zeker niet het kaartje!

Voor degenen die misschien hun zin niet vinden in de winkel: ik heb me de voorbije dagen een beetje laten gaan en heb er 13 zelf gemaakt.
Misschien zit hier wel iets tussen naar je zin? 😉

Hoe kan je ze de jouwe noemen? Heel eenvoudig: klik op de link (hieronder) van de printable die je wilt zodat je de pdf kan downloaden en printen maar!

Aan de beste moeder, de beste vriendin en de goedkoopste therapeut ooit!
Congratulations, I turned out amazing! 1
Happy Mother’s Day! (kroontje)
Home is where mom is
I love you, mom!
I’m lucky to have you as my mom!
Mam, jij bent mijn favoriete mam!
Mama, jij bent de beste!
OMG! My mother was right about everything!
Sometimes when I open my mouth my mother comes out
Sooner or later we all quote our mothers
You are simply the best mom ever!
You’re a kick ass mom!

Om het een beetje eenvoudig te houden heb ik ze allemaal ofwel op formaat 12.5×19 of 13×13 in pdf gezet. Zo krijg je een standaard postformaat.

Print uit, kleef op mooi papier (zie foto hieronder) en klaar! Je hebt een kaartje voor moederdag!

DSC_0031
Voor het kaartje met de roze achtergrond heb ik heel stevig en dik ‘papier’, formaat A4 gebruikt dat dubbel gevouwen is en voor het kaartje met de bruine achtergrond heb ik ‘kraft cards’ gebruikt. Beiden komen van Action.

Enjoy!

Untitled design (3)

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

 

 

Een gedachte over “Moederdag printables

Geef een reactie

