Overig

Review: sportkledij Shoe Discount.

Review- sportkledij Shoe Discount

Regelmatig wip ik eens binnen in de Shoe Discount, voor verschillende redenen, maar vooral omdat het lekker dichtbij is en je er heel toffe dingen kunt vinden voor een fractie van wat het in andere zaken soms kost (Neen, ik ben niet gierig, ik vind het gewoon fijn om koopjes te doen 😉 Of kom… soms ben ik gierig. Neen, toch niet. Zuinig, dat ben ik 😀 )

Zo stond ik vorige week (en gisteren ook 😀 ) te zoeken achter de juiste maat sneakers voor zoonlief. Toen ik ze eenmaal had gevonden en ze waren gepast en goedgekeurd kreeg ik de sportkledij in mijn vizier. En had ik nou net niet wat nieuwe yoga-kledij nodig?

Ik had er nog niet echt bij stilgestaan dat ook sportkledij in het assortiment zat bij Shoe Discount (ik liep iedere keer regelrecht naar de schoenen en handtassen), dus ik was wel wat nieuwsgierig naar de prijs/kwaliteitsverhouding.
Wat gesnuister tussen de rekken later had ik een paar stukken mee naar het pashokje.
Ze zaten direct zalig!
Vooral de broek dan. Die sluit mooi aan en geeft ook heel goed mee (heel hard nodig tijdens yoga/sporten). En dankzij de brede band aan de taille knelt hij ook nergens vervelend.

DSC_0012
Het shirtje moest ik wel een maatje groter nemen (van small naar medium). Ik denk dat het effectief de bedoeling is dat het nauw aansluit, maar daar houd ik niet zo van tijdens de yoga, ik heb liever iets dat een beetje ruimer zit. Maar eenmaal een groter maatje aan en ook dat zat volledig naar mijn zin!

DSC_0008

En het ziet er nog hip uit ook! 😉

Vrijdag was dan de vuurdoop: yoga met de nieuwe broek en het nieuwe shirtje. Een uur lang heb ik mezelf geplooid op manieren die je je niet kan voorstellen en alles bleef mooi op zijn plaats zitten 😀
Geen gehijs omdat de broek afzakt of gepulk omdat het shirtje scheef trekt. Neen, niks van dat alles, het bleef zitten zoals ik wou dat het bleef zitten. Zoals het hoort. En zoals ik het wil. Niemand wil namelijk een uur liggen ‘yoga-kronkelen’ met kledij die niet lekker zit.

Voor de prijs moet je het ook niet laten. Ik betaalde €19,99 voor de broek en €12,99 voor het shirtje. Geweldig, toch?

Zo zie je maar weer: je hoeft heus je bankrekening niet te plunderen voor dure sport- en/of yogakledij om iets kwalitatief te hebben!
Ik denk dat ik nog regelmatig tussen de sportkledij zal snuisteren (sorry, Husband).

Kleine voetnoot: nope, dit is niet ‘in samenwerking met’ geschreven. Puur en gewoon wat ik ervan vind  😉

Untitled design (3)
Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

6 gedachten over “Review: sportkledij Shoe Discount.

Geef een reactie

