Overig

Temptation Island recap: de laatste…

Menig man in Vlaanderen en Nederland slaakt nu waarschijnlijk een zucht van opluchting. Het is achter de rug. Woensdag kregen we de laatste aflevering van TI te zien.
Ik vind het jammer, Husband vindt het blijkbaar goed zo.
Is ie eindelijk van mijn ‘Zou jij dit of dat of blablabla ook doen?’ verlost.

Haroon & Ayse

Tot mijn verbazing zijn Haroon en Ayse uiteindelijk toch niet samen gebleven.
Goed zo, Ayse, je verdient beter.
En Haroon begint het precies ook wel wat in te zien dat het niet zo heel netjes was wat hij deed. Ook al vindt hij nog steeds dat hij het er goed vanaf heeft gebracht.
Uiteindelijk heeft hij haar niet bedrogen. Maar het stiekeme overdreven fleurten-fleurten was toch ook niet echt netjes.
Het achterbaks mannetje.

Zèlfs de sjakosse-keffer waar Haroon mee kwam aanzetten na de opnames kon het niet goedmaken.
Respect, Ayse.

Marvin & Louise

Ook Marvin en Louise hebben het opgegeven.
Welnu, Marvin had het al op het eiland opgegeven. Louise daarentegen bleef toen nog steeds hoop koesteren dat ze de idioot kon veranderen.
Zo’n mannen kan je niet veranderen, trust me.

Ook geeft hij toe dat hij nog ‘iets’ had met zijn ex in het begin van zijn relatie met Louise. Het zinnetje ‘if he’s gonna do it with you, he’s gonna do it to you’ comes to mind.
Hij zal het nooit leren.
Na wekenlang wachten kregen we toch nog één iet of wat deftig iets uit zijn mond geperst: ‘Ik ben er gewoon nog niet klaar voor.’
Understatement.

Louise vindt het trouwens ook maar vies. Van de vrijgezelle ‘dames’.
‘Zo de één na de ander. En die weten dat van elkaar.’
My thought exactly.

Luc & Jolien

Luc en Jolien daarentegen hebben elkaar terug gevonden na TI.
Was ze daarvoor nog sloor van de dag, is ze nu een vrouw met ballen aan haar lijf.
*vuistje*

Alleen opletten dat je het niet overdrijft.
Geen enkele man die graag te horen krijgt ‘direct naar huis, he!!!! NIKS meer blijven drinken!!!!’
Die één pint zal het verschil niet maken.
Laat hem af en toe maar eens doen, die duif keert sowieso wel altijd terug naar de duiventil.

Regilio & Kirsten

Regilio en Kirsten zijn er het best vanaf gekomen lijkt me.
Ook al is het ‘tetten-tasten’ van Regilio nog altijd een groot mysterie.
Zijn opmerkingen over Jill waren er trouwens niet naast. Hadden we al een vermoeden, werd het nu bevestigd door hem. Er zit namelijk niet zoveel inhoud in de roodharige vamp.
Tenzij je er een shitload whiskey in kapt.
Haar creatieve ‘Ik ben Jill en ik krijg altijd wat ik wil’ had al een tipje van de sluier gelicht.

Ondertussen wordt er lustig geshopt voor het trouwfestijn en nu dus ook voor koter nr. 1.
En voor tattoo’s.
Kunnen we alleen maar toejuichen. Proficiat.
Ik vond het vanaf dag één een tof en mooi koppel en ik vind dat nog altijd.
Ze hebben mij niet teleurgesteld.
Laat ons hopen dat de toekomst zo rooskleurig mogelijk mag blijven.
En dat er nog vele koter-koters mogen komen.

Untitled design (3)

Je kan me ook volgen op FacebookInstagram en Bloglovin’!

Geef een reactie

