Overig

And the (Liebster) award goes to… :D

liebster2 (1)Vandaag werd ik door Anniek van A way of life genomineerd voor de Liebster Award! Thanks, Anniek! I’m flattered, honoured, … ! 😉

Ik moet nu wel eerlijk bekennen dat ik er nog noooooit van gehoord had. Ik ben dan ook wat men noemt een groentje in het bloggerswereldje 🙂
Na de uitleg van Anniek op haar pagina en wat verder speurwerk (Thank you, Mr. Google!) kwam ik op het volgende uit: het is dus een award die van bloggers aan bloggers wordt gegeven en dit vooral om de nieuwe blogs wat in de spotlights
te zetten 😉 Kan nooit kwaad, toch?
Als je genomineerd bent beantwoord je de 11 vragen die je krijgt en op jouw beurt nomineer je 11 blogs die je ook weer 11 vragen stelt (die je zelf mag kiezen btw).

Still with me so far? 😉

Dit zijn de vragen die ik kreeg van Anniek:

1. Hoe ben je op het idee gekomen om te bloggen?
Het  was meer een idee dat me werd aangereikt: ik had al meerdere keren de opmerking gekregen dat ik een blog moest beginnen om mijn creatieve uitspattingen op te zwieren en mijn hersenspinselen en de (soms onmogelijk belachelijke) dingen die we in ons dagdagelijkse leven tegenkomen op neer te pennen.
En het leek me een heel leuke hobby 😀

2. Als je een Smoothie maakt, wat gaat er dan zeker in?
Whoops, hier moet ik je teleurstellen… een smoothie is iets dat ik nog nooit heb gedronken, laat staan gemaakt. Het lijkt me niet echt iets dat ik graag zou drinken, er is iets aan het ‘vanalles bij elkaar kappen’ dat me niet echt lekker lijkt.

3. Welk make up product doe je op als je er maar 1 mag kiezen?
Mascara, definitely! Can’t live without it!

4. Als je een land buiten Nederland/ België  zou moeten kiezen om in te wonen, welk land zou je dan kiezen en waarom?
Australië. 14 jaar geleden ben ik er mijn hart verloren (damn, ik word oud!) en moest het mogelijk zijn, ik vertrok meteen!

6. Welk liedje zing jij onder de douche?
Hahaha! Ik zing niet onder de douche, alleen tijdens het poetsen of autorijden 😉 En dan is het meestal (vals) meekwelen met wat er op de radio speelt op dat moment.

7. Wat vind je zo leuk aan bloggen?
Het is een aangename afwisseling met het dagdagelijkse leven, een creatieve uitlaatklep, een plek waar je je interesses kan delen met anderen maar ook waar je je gal eens kan spuien of gewoon grappige zaken die je hebt meegemaakt kunt neerpennen

8. Wat is nou echt iets waarvoor ze jou wakker kunnen maken?
Mijn koters. Voor al de rest: nope. If you wake me in the middle of the night, you will get hurt 😀

9. Jouw favoriete kook/bak recept?
Bakken: appel/kaneel cake
Koken: osso bucco met risotto

10. Wat doe je als je geen inspiratie meer hebt voor je blog?
Gedachten verzetten: even gaan lopen, wandelen of gewoon een douche nemen (de beste ideeën komen tijdens het douchen 😉 ), het komt vanzelf dan. Gewoon niks forceren.

11. Beschrijf jezelf in 5 woorden.
Mama 😉
Zotje
Werker, maar ook…
Levensgenieter
Perfectionist

 

Hier komen de 11 vragen die ik aan mijn genomineerden stel:
1. Hoe ben je op het idee gekomen om te beginnen bloggen?
2. Wat vind je het leukst aan bloggen?
3. Wat is jouw favoriete blog?
4. Hoe lang blog je al? 
5. Wat is jouw ochtendroutine?
6. Wat is jouw lievelingsgerecht?
7. Wat doe je het liefst op een grijze, regenachtige dag (zoals vandaag 😦 )?
8. Sport je? Zoja, welke sport(en)?
9. Waar zie je jezelf binnen 10 jaar?
10. Noem één voorwerp waar je niet zonder zou kunnen leven.
11. En zonder WIE zou je niet kunnen leven?

And the nominees are……….. *tromgeroffel* 😀 :
Girl code
Just live life
Waar ik voor wakker blijf
All I care about is pizza
Mr. Polished
Mum of the world
The scent of cinnamon
Elisabeth Mae.com
Find a piece within
Mcurl
Mycupofchocolatexo

Veel succes!

Follow me on Bloglovin!

6 gedachten over “And the (Liebster) award goes to… :D

  1. Ha wat leuk! Je hebt mij genomineerd. Ik ga m morgen invullen! 🙂 thanks!
    En oeh, appel-kaneelcake, Yum! Wat grappig dat mensen tegen je zeiden dat je moest gaan bloggen, t past dan zeker bij je. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je er zelf plezier aan beleeft. Leuk om jouw antwoorden te lezen.

    Liked by 1 persoon

      1. Euuh, oeps.. Toen kwam er hier een buikgriepvirus langs…. Een paar kilo lichter en nog wat slapjes ben ik van plan morgen dan toch echt de vragen te gaan beantwoorden 😉

        Liked by 1 persoon

      2. Oeioei, de buikgriep doet precies goed de ronde, zeg! Veel beterschap! Hier zitten er ook al wat vieze microben in huis, mr gelukkig nog geen buikgrieptoestanden…
        Doe maar rustig aan!

        Like

  2. Jeej!! Wat super leuk dat je mij hebt genomineerd! Ik heb trouwens afgelopen week ook van iemand anders een nominatie gekregen, maar in deze vragenlijst staan weer andere vragen, dus ik zal de lijsten combineren en er uiteraard een linkje inzetten naar jouw blog 🙂 En ik krijg zelf ook altijd heel veel ideeën onder de douche, die ik dan vervolgens weer vergeet. Ik zit er serieus over na te denken om vanaf nu een recorder aan te zetten, zodat ik mijn gedachtes kan gaan opnemen tijdens het douchen!

    Liked by 1 persoon

    1. Dubbel zoveel reclame dus voor jou! Goed zo! 😉
      Onder de douche: de plek waar je de beste ideeën krijgt èn je de beste comebacks vindt op iedere discussie die je ooit hebt gehad 😀
      Enjoy en veel succes!

      Like

Geef een reactie

