Creativiteit

DIY-Valentijnscadeau: ‘365 reasons why I love you’

Binnenkort is het weer zover: Valentijn. Hoewel Husband en ik hier niet echt aan meedoen, vond ik dit idee toch echt wel te leuk om te laten liggen!
Vorig jaar deed ik dus uitzonderlijk wel eens een keertje extra melig op Valentijn 😀

Bereid je wel voor op een beetje denkwerk. Je moet tenslotte wel 365 (!!) redenen vinden waarom je jouw hubbie, hubby, wifey, whatever graag ziet 😀 Maar het leuke is: het hoeven niet allemaal redenen zijn à la ‘omdat je er altijd voor me bent’, het kunnen er ook zijn à la ‘because you don’t fart in our bed’ 😀 Laat je eens gaan!

Schrijf (of print) iedere reden op een apart briefje en doe ze in een mooie, grote stolp, vaas of pot. Bedoeling is dat degene die het krijgt er elke dag een briefje uithaalt tot volgend jaar Valentijn.
Ik heb de mijne genummerd, zodat hij ze in volgorde moet lezen (en dus ook in volgorde moet zoeken in de pot). Kwestie van Husband ook een beetje werk te geven 😀

Er kruipt een beetje tijd in, maar het is geweldig leuk om te maken en volgens mij nog des te leuker om te krijgen! Zeg nu zelf: zo’n zelfgemaakt cadeau waar je je hele hart in hebt gestoken zegt toch echt wel ‘Ik hou van jou’?! 😉

365 reasons why I love you

 

6 gedachten over “DIY-Valentijnscadeau: ‘365 reasons why I love you’

Geef een reactie

