Overig

Gedichtendag

Vandaag is het gedichtendag in België!

Het moment om met onze neus in de gedichtenbundels te duiken. Of om onze favoriete gedichten te delen met elkaar!

Ik deel ook graag mijn favoriete gedicht! Dit is vooral mijn favoriet geworden omdat het mij iedere keer weer zo hard doet denken aan mijn Husband en onze koters, vooral het laatste zinnetje, want uiteindelijk zijn zij mijn hele hart 🙂

Hier komt ie:

Who has not seen their lover
Walking at ease,
Walking like any other
A pavement under trees,
Not singular, apart,
But footed, featured, dressed,
Approaching like the rest
In the same dapple of the summer caught;
Who has not suddenly thought
With swift surprise:
There walks in cool disguise,
There comes, my heart.

The Avenue by Frances Cornford

2 gedachten over “Gedichtendag

Geef een reactie

