Interieur & DIY

Wanna have them all-zetels!

Ik heb de vaste gewoonte om iedere ochtend, nadat de 3 monstertjes de deur uit zijn, mij aan mijn laptop te installeren met een kop koffie en wat te snuisteren op het internet (Pinterest-overload 😀 ). Een noodzakelijk iets na de dagelijkse ochtendrush om iedereen (Husband inclusief) op tijd klaar en de deur uit te krijgen. Daarna is het dus even me-time vooraleer ik aan mijn dagelijkse ‘ruim-deze-varkensstal-op’ routine begin.

Bots ik deze ochtend op deze geweldige zetels op Steps! Kon ik toch niet laten om te delen? 😉  En op een grijze, koude dag als vandaag zou ik me er maar wat graag in installeren met mijn kopje koffie!

Ik heb alvast een paar favorieten (zie hieronder), maar wees eens eerlijk: zou je ze niet ALLEMAAL willen?!

 

 

Geef een reactie

